וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: אלכס זברב הדיח את קיריוס, דל פוטרו ברבע הגמר

הגרמני המדורג רביעי מחץ את האוסטרלי 4:6, 4:6 ויפגוש בשלב הבא את בורנה צ'וריץ'. הארגנטינאי רשם ניצחון 14 ברציפות עם 4:6, 2:6 מול קראינוביץ' וישחק מול ראוניץ'. נשים: ניצחון לאזרנקה

אלכס זברב. רויטרס
ניצחון מרשים. זברב/רויטרס

טורניר מיאמי היוקרתי מסבב המאסטרס 1,000 של הגברים והפרמייר מנדטורי אצל הנשים נמשך אתמול (שלישי) עם השלמת שמינית הגמר אצל הגברים ופתיחת רבע הגמר אצל הנשים.

אלכס זברב הטניסאי הגרמני העולה רשם עוד פרק ביריבות שלו עם ניק קיריוס האוסטרלי הפרובלמטי וניצח אותו בקלות 4:6, 4:6 בדרך לרבע הגמר בשנה השנייה ברציפות. הגרמני המדורג רביעי יפגוש בשלב הבא את בורנה צ'וריץ' הקרואטי שהדיח את דניס שאפובאלוב הקנדי עם ניצחון 6:7, 6:4, 4:6 במשחק שארך יותר משעתיים. קווין אנדרסון ניצח את פרנסיס טיאפו 6:7, 4:6 ויפגוש בשלב הבא את פאבלו קרניו בוסטה.

יון צ'ונג הקוריאני ממשיך להראות שההצלחה הפנומנלית שלו באליפות אוסטרליה לא הייתה מקרית. צ'ונג, המדורג 23 בעולם, הצליח לעלות לרבע הגמר אחרי 4:6, 3:6 מול ז'ואאו סוזה בתוך שעה ועוד עשר דקות. ז'ואאו סוזה, אגב, נמצא בכושר מצוין לאחרונה והפך בטורניר הזה לפורטוגלי הראשון אי פעם שמגיע לשמינית גמר בטורניר מאסטרס 1,000 שנערך על משטחים קשים. ברבע הגמר מחכה צ'ונג, שעלה לרבע הגמר גם באינדיאן וולס, לג'ון איזנר, האמריקאי המדורג 17 בעולם, שהצליח להפתיע את מארין צ'יליץ' (3) עם 6:7 (0), 3:6 בדרך לרבע הגמר.

חואן מרטין דל פוטרו, שהגיע אל מיאמי אחרי שזכה בטורניר אקפולקו ובאינדיאן וולס, רשם ניצחון מספר 14 ברציפות. הארגנטינאי, המדורג שישי בעולם, נראה טוב מול פיליפ קראינוביץ' הסרבי (27) וניצח אותו 4:6, 2:6 בתוך שעה ועוד 23 דקות. ברבע הגמר ישחק דל פוטרו נגד מילוש ראוניץ', שחוזר מפציעה שהשביתה אותו במשך חודשים ומנעה ממנו לשחק באליפות ארצות הברית בשנה שעברה. הקנדי ניצח 3:6, 4:6 את ז'רמי שארדי הצרפתי הוותיק, שמדורג 90, כשהוא מגיש 12 אייסים בדרך לשלב הבא.

פרננדו ורדסקו, שהיה עסוק ביממה האחרונה לא מעט במלחמות טוויטר עם ניק קיריוס, לא ממש היווה יריב לבן ארצו פאבלו קרניו בוסטה (19) והובס 6:0, 6:3 על ידו.

ג'ון איזנר טניסאי אמריקאי. GettyImages
איזנר/GettyImages

אצל הנשים נראה שסלואן סטיבנס סוף סוף מתחילה לנער מעליה את "משבר הזכייה הראשונה בטורניר גרנד סלאם". האמריקאית הצעירה, שלא הפסיקה להפסיד מאז שזכתה באליפות ארצות הברית אשתקד, עלתה לחצי הגמר עם הופעה מרשימה מאוד וניצחון 1:6, 2:6 משכנע נגד אנג'ליק קרבר הגרמנייה (10). בסיבוב הבא תשחק המדורגת 12 בעולם נגד ויקטוריה אזרנקה שגברה על קרולינה פלישקובה 5:7, 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully