וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן: מנואל נוייר שב לאימונים לראשונה מאז ספטמבר

השוער, שחוגג היום את יום הולדתו ה-32, שב לאימוני ריצה לראשונה זה חצי שנה ועורר אופטימיות לקראת חזרה קרובה. "לא יכולתי לקבל מתנת יום הולדת טובה יותר", כתב נוייר

מנואל נוייר שוער באיירן מינכן. GettyImages
חזר לאימונים סוף סוף. נוייר/GettyImages

מנואל נוייר עשה היום (שלישי) צעד ראשון בדרך שלו חזרה אל המגרשים. השוער, שחוגג היום את יום ההולדת ה-32 שלו, עלה על הדשא במתחם האימונים של באיירן מינכן לראשונה זה כמה חודשים והשלים שני סשנים של עשר דקות תחת מאמן הכושר תומאס וילהלמי. אפרופו באיירן, אז גם תומאס מולר חזר לאימונים אחרי שקיבל שחרור ממשחק נבחרת גרמניה מול ברזיל. נוייר עצמו כתב באינסטגרם: "רצתי היום בפעם הראשונה. זו מתנת יום ההולדת הכי טובה שיש".

נוייר לא שיחק מאז ספטמבר, אז קרע את אחת מעצמות כף הרגל שלו. הפציעה הזו כמובן הותירה את השוער מחוץ למשחקי האימון של נבחרת גרמניה מול ספרד וברזיל וגם מכל המשחקים של באיירן מאז ספטמבר כשסוון אולרייך תופס את מקומו בשער של האלופה הגרמנית ומארק אנדרה טר סטגן בנבחרת. כך או אחרת, יואכים לב משוכנע שנוייר יקבל דקות רבות לפני סיום העונה, מה שעשוי לקנות לו מקום בנבחרת בקיץ: "אם שחקן לא משתתף בכלל בהכנות, קשה לזמן אותו לנבחרת", אמר לב בשבוע שעבר לכתבים שהתעניינו במצבו של נוייר. הייתה לי שיחה ארוכה עם מנואל והוא לחלוטין בתכניות שלי. התכנית היא שהוא עדיין ישחק בבאיירן. הרופא הבטיח לי שמצב הצלקת שלו והחזרה של העצמות שלו למצב הרגיל בקצב משביע רצון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully