וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה היוונית תשוב לפעילות בסוף השבוע הקרוב

שר התרבות והספורט של יוון הודיע כי הליגה תשוב אחרי שבועיים של הפסקה בשל ההתפרעויות במהלך המשחק בין פאוק סלוניקי לא.א.ק אתונה. קבוצות הליגה התחייבו לקוד אתי חדש

איבן סאבידי בעלים של פאוק סלוניקי פורץ למגרש עם אקדח. רויטרס
סאבידי/רויטרס

הליגה היוונית תשוב לפעילות בסוף השבוע הקרוב אחרי למעלה משבועיים של השבתה בשל האירועים מהמשחק בין א.א.ק אתונה לפאוק סלוניקי. כזכור, באותו משחק פרץ אל הדשא נשיא פאוק איבן סאבידי כשהוא חמוש באקדח והתלונן על שער שנפסל לקבוצתו. שר התרבות והספורט של יוון יורגוס ואסיליאדיס קיבל את ההחלטה אחרי שהמועדונים ביוון קיבלו את השינויים בקוד האתי ובחוקים של הליגה.

"שר התרבות והספורט החליט לבטל את השעית הליגה כמו גם את משחקי הגביע", נמסר בהודעה מטעם השר. מאז אותה תקרית סאבידס הספיק להתנצל על התקרית ופאוק עדיין צפויה לספוג עונש. פיפ"א הזהירה את יוון לפעול בצורה נוקשה במקרה הזה או שהיא עלולה להיות מושעת על ידי הארגון. ארגון המועדונים האירופי (ECA) השעה את פאוק כחברה בארגון. על פי ההערכות, פאוק תספוג הפסד טכני בשל המשחק מול א.א.ק כשבנוסף גם עשויה להיגרע ממאזנה נקודה נוספת. כרגע הפער בין שתי הקבוצות עומד על ארבע נקודות כשפאוק שלישית עם 49 נקודות בעוד א.א.ק ראשונה עם 54 ובין לבין נמצאת אולימפיאקוס עם 50.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully