וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: הגארד האמריקאי אנתוני בארבר חתם בקבוצה

27.3.2018 / 9:36

הגארד האמריקאי (23, 1.85) שכיכב בצפון קרוליינה סטייט ואף היה מועמד לתואר שחקן השנה במכללות הצטרף לשורות נועלת הטבלה ויחליף את דנזל ליבינגסטון. רשם העונה 16.9 נקודות ו-4.5 אסיסטים למשחק בליגת הפיתוח

one

בפעם הראשונה מפתיחת העונה ירדה אמש (שני) עירוני נהריה למקום האחרון בטבלת ליגת העל, בעקבות הניצחון של מכבי חיפה על הפועל גלבוע/גליל. הסגולים, שניצחו פעמיים מתחילת הסיבוב השני, נמצאים בשוק השחקנים כבר למעלה מחודשיים בחיפוש אחר מחליף לדנזל ליבינגסטון, והבוקר (שלישי) הם החתימו את אנתוני בארבר שסיים את העונה בליגת הפיתוח האמריקאית.

בארבר (23, 1.85) הוא שם מוכר מאוד בארצות הברית, בזכות עונה מטורפת אחת במכללות. הוא היה נחשב לאחד הרכזים הנחשבים במחזור שלו בתיכונים, והתחייב לצפון קרוליינה סטייט בה שיחק במשך שלוש שנים. בעונתו השלישית היה לאחד הסקוררים המובילים בכל ארצות הברית עם 23.5 נקודות, 4.6 ריבאונדים ו-4.5 אסיסטים בממוצע למשחק, מה שהפך אותו למועמד לתואר שחקן השנה במכללות. בקיץ 2016 שיחק שני משחקי אימון במדי פילדלפיה לפני שנשלח לליגת הפיתוח, שם שיחק בשתי קבוצות שונות. הקיץ חתם בברינדיזי האיטלקית ובשבעה משחקים, בהם שיתף פעולה עם בריאן רנדל, רשם 10.4 נקודות ו-2.9 אסיסטים למשחק. בשל בעיות אישיות עזב את איטליה והצטרף בחזרה לליגת הפיתוח לקבוצת גרינסבורו במדיה רשם 16.9 נקודות, 4.5 אסיסטים ו-3.5 ריבאונדים למשחק.

אנתוני בארבר. AP
עזב את איטליה בגלל סיבות אישיות. אנתוני בארבר/AP

נהריה תנעל את משחקי הסיבוב השני בשבוע הבא במשחק ביתי נגד הפועל חולון, כשהפסד בו יקבע כי הקבוצה תפתח את הסיבוב הנועל את הליגה מהמקום האחרון. מנגד, אם תצליח לנצח, היא עשויה לעלות עד המקום העשירי, כשהיא תלויה בתוצאות של מכבי חיפה ובני הרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully