וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל לחירשים: לב תל אביב זכתה באליפות המדינה

האלופה שמרה על תוארה מהשנה שעברה והשלימה דאבל, אחרי שהביסה בגמר 46:73 את מתחבר ראשון לציון. ה-MVP אור פוגל: "סיום מתוק לעונה נפלאה"

שחקני לב תל אביב. אס"ח,
עשו זאת שוב. שחקני לב תל אביב/אס"ח

לב תל אביב זכתה באליפות ליגת החירשים בכדורסל של ישראל, לאחר שהביסה בגמר את מתחבר ראשון לציון 46:73. בכך השלימו התל אביבים זכייה בדאבל שני ברציפות ושלישי בארבע השנים האחרונות.

זו הייתה העונה השמינית לקיומה של הליגה. ארבע הקבוצות המשתתפות (תל אביב, ראשון לציון, דולפיני תל כביר וקינגס יהוד-מונוסון) מורכבות כולן אך ורק מספורטאים חירשים וכבדי שמיעה. קפטן לב תל אביב, אור פוגל, נבחר ל-MVP של הגמר והשלים זכייה בשלוש אליפויות וארבעה גביעי המדינה, להן הוסיף גם תארים אישיים כמו שחקן ההגנה בישראל ובאירופה, מלך החטיפות ומלך השלשות בארץ ובחירה לשחקן ההוגן.

"אני כל כך שמח, זה סיום מתוק לעונה נפלאה", אמר פוגל. "עברנו העונה עלויות וירידות וידענו להתגבר עליהן. הגענו למשחק מוכנים מנטלית ופיזית, היינו מפוקסים ושיחקנו משחק קבוצתי נהדר יחד עם הגנה טובה. יש פתגם שאומר: 'שחקו יחד, הילחמו יחד, תנצחו יחד', וזה מה שעשינו".

סגל האלופה: אופיר אטלס, אור פוגל, יובל להב, אלעד ראטה, יניב סמידוברסקי, דניס קולומייץ, יניב קריאצ'קו, דניאל באומן, צביקה דיסקין, אילן אליהו, אייל שלום, צחי טויטו, שלומי איטח, רפי קיסוס.

אור פוגל. גיא מועלם,
עוד תואר לארון. פוגל/גיא מועלם
  • עוד באותו נושא:
  • כדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully