וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קית' לנגפורד: "גלן רייס ג'וניור? נראה מה יקרה כשנשחק אחד נגד השני"

26.3.2018 / 23:17

הגארד, שהיה טוב מאוד בבכורה שלו במכבי ראשון לציון, התייחס לכוכב חולון והוסיף: "הטראש טוק עם ג'ף אדריאן העיר אותי". שיבק: "כששחקן יורוליג משחק בליגה, אז ברור שזו מקדמה לראשון"

one

קית' לנגפורד רשם הערב (שני) בכורה שהיא הרבה מעבר לציפיות במכבי ראשון לציון. הגארד הוותיק והאיכותי, שלא שיחק בחודשיים האחרונים, נראה טוב וסיים עם 20 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים כשהוא גם סוחט 7 עבירות (מדד 28) ומוביל את הקבוצה של שמוליק ברנר ל-91:97 מול בני הרצליה. אצל האורחת בלטו שון דאוסון עם 29 נקודות (11 מ-23 מהשדה) ו-6 ריבאונדים וג'ף אדריאן עם 26 נקודות, 11 ריבאונדים, 3 חטיפות ו-2 חסימות.

עוד בנושא:
מכבי ראשון לציון ניצחה 91:97 את הרצליה, ניצחונות לחיפה ואשדוד

שחקן מכבי ראשון לציון קית' לנגפורד עם יצחק פרי. ברני ארדוב
גם שיבק יודע ששחקנים ברמה הזו לא מגיעים בכל יום לקבוצה שאינה מכבי תל אביב. לנגפורד/ברני ארדוב

קית' לנגפורד אמר אחרי המשחק: "אני עייף, האימונים לא היו יותר מדי טובים בשבילי, במיוחד הראשון. האימון השני שלי היה טוב יותר, אבל לא ציפיתי לשחק כל כך הרבה דקות. האדרנלין עשה את שלו. ההתרשמות שלי זה שהקבוצה הזאת חסרה חלק או שניים, מילת עידוד פה, קצת עזרה בהגנה, השחקנים האחרים נתנו את התחת שלהם היום. באתי ועזרתי עם מה שאני יכול. זה מזכיר לי מה שקרה לנו במילאנו כשדניאל האקט בא והריץ אותנו לטופ 8". לנגפורד התייחס לכוכב הגדול של הליגה: "שמעתי על מה שגלן רייס ג'וניור עושה בליגה, אם אתה עוקב אחרי הכדורסל אתה יודע מי הוא. כשנשחק אחד מול השני, נראה מה יקרה. המטרה שלי זה לא להיות יותר טוב ממנו. הוא שחקן מוכשר, הוא צעיר ממני בעשר שנים, אני לא מחפש להיות בתחרות מולו.

"מה שקרה עם ג'ף אדריאן, הטראש טוק והכול, העיר אותי. אני יושב בבית במשך חודשיים וחצי ולא הרגשתי משהו כזה, נהניתי מאוד. אחרי המשחק באתי אליו והכול בסדר, אני מכיר אותו מקונטיקט. יש עוד דברים שצריך לראות, אמרתי לג'ייסון שעכשיו הוא צריך להיות אפילו יותר אגרסיבי כדי שזה יעבוד. אמרתי למרפי שימשיך ויזרוק, לא יפחד לטעות. אם נהיה במנטאליות הזאת, נהיה במצב טוב יותר".

מאמן ראשון שמוליק ברנר: "אנחנו לא שמרנו טוב, זה רחוק ממה שאנחנו יכולים ומסוגלים, יש הרבה סיבות ורובן מנטאליות, ברגע שבמחצית השנייה החלטנו זה נראה אחרת, ופתח לנו הרבה אפשרויות בהתקפות מעבר. לשחק הרבה סטים עם קית' לא יכולנו. היינו חייבים את המגרש הפתוח, וכדי להגיע לשם צריך לעשות עצירות. זה המפתח שלנו בהמשך, להגיע ל-90 נקודות אנחנו יכולים, אחרי חולון אנחנו הקבוצה השנייה הכי טובה בהתקפה בליגה, הגנתית אנחנו חייבים להיות יותר טובים".

על לנגפורד אמר מאמנו החדש: "אני לא ראיתי גישה כמו שלו בחיי, אין הרבה שחקנים עם גישה כל כך מקצועית ומחויבת. הוא לא בכושר, אם הייתם רואים אותו באימון בשבת, הוא לא הצליח לרוץ למעלה ולמטה, הוא היה גמור, אז היה ספק אם להלביש אותו או לא. אחרי האימון של יום ראשון הוא היה בחצי כוח, אבל מבחינת האישיות והנוכחות שלו אי אפשר להתעלם ממנו. ברגע שראיתי איך השחקנים מגיבים אליו, איך הוא מצליח להיות מנהיג ב-48 שעות, אבל מנהיגות אתה לא יכול להכריח מישהו לקחת. יש הבדל גדול בין המקום מחוץ לקווים, לאיך שזה קורה. חרגנו מאוד מדקות המשחק שסיכמנו בינינו, אבל זה היה צורך שלנו תוך כדי המשחק. שחקנים תחרותיים מוצאים את החמצן במקומות כאלה ואחרים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן בני הרצליה אריק שיבק. ברני ארדוב
הפסד מול האקסית. שיבק/ברני ארדוב

מאמן בני הרצליה אריק שיבק אמר אחרי המשחק: "זה היה משחק ששתי הקבוצות נכשלו בו טוטאלית בהגנה, וברגע שאתה לא שומר, ואתה עושה שני סלים, אז זה יוצר פער. כשהקבוצות לא שומרות קשה לייצר מומנטום". על משחק הבכורה המרשים של לנגפורד אמר המאמן הוותיק והמנוסה: "אני לא חושב שקית' היה הגורם המרכזי בניצחון. ראשון הביאו אותו והוא נותן להם מקדמה על קבוצות אחרות, הוא שחקן יורוליג וזה לא סוד. כששחקן יורוליג משחק בליגה רגילה, זה מה שאתה מצפה ממנו. אותי הרגיזו הסלים של קרופורד וסיגרס. אתה לוקח בחשבון שהוא יקלע את הסלים שלו. אתה מתכונן שבוע שלם לתרגילי חוץ, ומקבל ליי אפ אחרי ליי אפ מהוצאות חוץ. לקהל זה היה מהנה, למאמנים ממש לא".

תום מעיין: "שחקנים טובים אצלם התחממו וידעו לעשות מהלכים גדולים בסוף. ברבע האחרון התחברו להם פעולות, ניסינו לעצור את זה, אבל אלה היו מהלכים של אחד על אחד. הם קלעו זריקות גדולות. הפסד מאכזב, רצינו שהתוצאות יהיו אחרות, זה העסק, וצריך להרים את הראש ולהסתכל לקראת שבוע הבא. לנגפורד הוא שחקן טוב ומשמעותי, הוא עזר להם, תרם להם מהלכים של אחד על אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully