וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: אשדוד בגמר, רמת חן צימקה ל-2:1 בחצי הגמר אחרי דרמת ענק

שלשה דרמטית של שי דורון העניקה לאלופה 69:70 על אליצור חולון ו-0:3 חלק בסדרה. הקבוצה של שירה העליון איבדה יתרון של 27 נקודות ונגררה להארכה, אך נשארה בחיים בזכות 86:87 על רמלה

שחקניות מכבי רמת חן דניאל דיאמנט, נייה קופי. עודד קרני , מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל,
קופי ודיאמנט חוגגות בסיום/עודד קרני , מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

מכבי אשדוד עלתה הערב (שני) לגמר פלייאוף ליגת העל בנשים בפעם השישית ברציפות, לאחר שהשלימה 0:3 חלק בסדרת חצי הגמר על אליצור חולון עם 69:70 דרמטי. דרמה גדולה אפילו יותר התרחשה באולם זיסמן, שם מכבי רמת חן איבדה יתרון של 27 נקודות ונגררה להארכה מול אליצור רמלה, אך הצליחה בסוף לנצח 86:87 ולצמק את הסדרה ל-2:1. ביום חמישי ייערך במשחק הרביעי בסדרה, ואם גם בסיומו לא תושג הכרעה, שתי הקבוצות ייאבקו על הכרטיס השני לגמר במשחק חמישי ומכריע ביום ראשון בשבוע הבא.

נתחיל עם האלופה, שעלתה לגמר השישי שלה ברציפות ותנסה לזכות בתואר חמישי ברצף. היא אמנם חזרה הביתה עם יתרון 0:2 שעזר לה להישאר רגועה, אבל הקבוצה מעיר הנמל ממש לא ליקקה דבש מול החולוניות, שרצו מאוד לגרור את הסדרה למשחק רביעי. האורחות אפילו הובילו עמוק בתוך הרבע האחרון, והתקרבו לניצחון כאשר סל של דניאל אדאמס הנהדרת (20 נקודות, 13 כדורים חוזרים) קבע 65:68 לטובתן כדקה וחצי לסיום, אלא שטיפאני הייז צימקה ואותה אדאמס דייקה רק ב-1 מ-2 מהקו, ואפשרה לשי דורון לסגור את המשחק ואת הסדרה עם שלשת ניצחון דרמטית, תשע שניות לסיום. דורון סיימה את המשחק עם 14 נקודות, הייז תרמה 24 משלה וגם תשעה ריבאונדים.

שי דורון שחקנית מכבי אשדוד מול נופר שלום שחקנית אליצור חולון. לירון מולדובן, מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
שי דורון ואשדוד שוב בגמר/אתר רשמי, לירון מולדובן, מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

המשחק השני היה רכבת הרים של ממש. רמת חן, שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון אך מצאה את עצמה במרחק הפסד מהדחה, פתחה בסערה וסגרה את הרבע הראשון ביתרון 16. המגמה נמשכה גם ברבע השני, במהלכו המאמן האורח אלי רבי לא יכול היה יותר לשאת את הדברים והורחק. בשיא, היתרון עמד על 27 הפרש (24:51) ונראה היה שרק קבוצה אחת הגיעה להתמודדות. אלא שהמחצית השנייה הייתה סיפור אחר, רמלה נגסה בפער עד שסגרה אותו לחלוטין וגם פיגור שבע, שלוש דקות לסיום, לא הבהיל אותה. שלשה של אטו בולג'ק בשניות הסיום של המועד החוקי קבעה 76:76 והארכה אחרי 40 דקות מטורפות והדרמה לא נעצרה שם. 15 שניות לסיום, ריינה מונטגומרי הלכה לקו העונשין והייתה יכולה להגדיל את היתרון הרמת חני לשלוש נקודות, אך החטיאה. למזלה, האורחות לא ניצלו את ההזדמנויות שלהן בסיום, והמשחק הוכרע אחרי חסימה גדולה של דניאל דיאמנט על אלכסיס ג'ונס. נייה קופי הפגיזה 38 נקודות למנצחות, מונטגומרי קלעה 18 ומסרה שמונה אסיסטים. מן העבר השני, ג'ונס קלעה 29 נקודות, בולג'ק תרמה 28 ו-19(!) ריבאונדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ריינה מונטגומרי שחקנית אליצור רמת חן. עודד קרני, מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
מונטגומרי נשמה לרווחה בסיום/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully