וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: ניק קיריוס עלה לשמינית הגמר, ניצחון גדול לדניס שפובאלוב

האוסטרלי ניצח 3:6, 3:6 את פאביו פוניני ועשוי לפגוש בשלב הבא את סשה זברב. הקנדי הרשים עם 4:6, 6:3, 5:7 מול סם קוורי. מוגורוסה הודחה על ידי סטיבנס, קרבר וסביטולינה ברבע הגמר

פאבלו קרניו בוסטה טניסאי ספרדי. AP
קרניו בוסטה חוגג את העלייה/AP

טורניר מיאמי מסבב המאסטרס 1,000 אצל הגברים והפרמייר מנדטורי אצל הנשים נמשך הערב (שני) עם השלמת הסיבוב השלישי אצל הגברים ופתיחת שמינית אצל הנשים.

הראשון שהשלים את המשחק שלו אצל הגברים היה פאבלו קרניו בוסטה. הספרדי, המדורג 19 בעולם, עשה את זה עם 4:6, 4:6 מול סטיב ג'ונסון המקומי (54). קרניו בוסטה, שהשלים את העלייה מול שחקן המכללות הטוב ביותר בכל הזמנים בתוך שעה ו-17 דקות, ישחק בשמינית הגמר מול פרננדו ורדסקו, שניצח 6:3, 4:6, 6:7 (4) את תנאסי קוקינאקיס, לא לפני שהשניים נקלעו לעימות חריף וחילופי מילים.

ניק קיריוס האוסטרלי, המדורג 20 בעולם, הצליח לעבור שלב בצורה די מרשימה. קיריוס עשה את זה עם 3:6, 3:6 מול פאביו פוניני האיטלקי הוותיק (18 בעולם). הוא מחכה בשלב הבא למנצח בין סשה זברב לדויד פרר.

דניס שפובאלוב הקנדי בן ה-18, המדורג 46 בעולם, הצליח להשיג ניצחון גדול כשבתום משחק של שעתיים ו-23 דקות שלח הביתה את המדורג 11 בטורניר סם קוורי האמריקאי עם 4:6, 6:3, 5:7 ולמרות 12 שגיאות כפולות שביצע במהלך המשחק. הקנדי הצעיר נשבר כבר במשחקון השלישי במערכה האחרונה, אבל השיב עם שבירה מיידית ולאחר מכן הצליח להציל שבע נקודות שבירה במהלך המערכה ולשבור בהזדמנות היחידה שהייתה לו במשחק ה-12 והאחרון בדרך לניצחון מרשים מאוד. בסיבוב הבא מחכה לו בורנה צ'וריץ' או ג'ק סוק.

ניק קיריוס טניסאי אוסטרלי. AP
קיריוס/AP

אצל הנשים הצליחה המדורגת חמישית קרולינה פלישקובה לעלות לרבע הגמר ולהיות הטניסאית הראשונה שמבטיחה את מקומה שם. הצ'כית הובילה 2:6, 1:2 מול זרינה דיאס הקזחית, שנאלצה לפרוש בשל פציעה. פלישקובה מחכה ברבע הגמר למנצחת בין אגניישקה רדוואנסקה לוויקטוריה אזרנקה.

גם המדורגת עשירית אנג'ליק קרבר עשתה את העבודה עם 7:6 (1), 6:7 (3), 3:6 קשה על יפאן וונג. הגרמנייה תשחק ברבע הגמר נגד סלואן סטיבנס המדורגת 13, שעלתה אחרי 3:6, 4:6 מרשים מאוד מול גרבינייה מוגורוסה.

גם אלינה סביטולינה הרביעית בעולם הצליחה לעלות לרבע הגמר אחרי 5:7, 4:6 מול אשלי בארטי האוסטרלית (20) בתום שעה ועוד 22 דקות. היא מחכה למנצחת במפגש בין ילנה אוסטפנקו לפטרה קביטובה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה. GettyImages
הצליחה לשרוד משחק קשה מאוד. קרבר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully