וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע סין: אדינסון קבאני העניק לאורוגוואי 0:1 על ויילס בגמר

הדרום אמריקאים חגגו זכייה בגביע הידידותי, אחרי שחלוץ פריס סן ז'רמן כיפר (49) על החמצת ענק של סוארס, שבעט פעמיים לקורה במהלך הגמר. צ'כיה הביסה 1:4 את סין וסיימה במקום השלישי

שחקן נבחרת אורוגוואי אדינסון קבאני חוגג. רויטרס
כבש במשחקו המאה בנבחרת. קבאני חוגג/רויטרס

נבחרת אורוגוואי זכתה היום בגביע סין, טורניר הידידות הבינלאומי שהתקיים במזרח הרחוק, אחרי שגברה 0:1 על נבחרת ויילס בגמר. מי שציפה למשחק איטי ורגוע התבדה, שכן שתי הנבחרות לא ממש הגיעו במצב רוח חברי למפגש ונתנו כל מה שהיה להן כדי להניף את הגביע היפה למראה אך החסר חשיבות לחלוטין. כנראה שככה זה כאשר על כר הדשא רצים גארת' בייל, לואיס סוארס ואדינסון קבאני, ועל הקווים של ויילס עומד ריאן גיגס במשחקו השני כמאמן.

שחקן נבחרת אורוגוואי לואיס סוארס, שחקן נבחרת ויילס גארת' בייל. רויטרס
סוארס ובייל לפני המשחק/רויטרס

כבר בפתיחה היה ברור שהמשחק עומד להיות מעניין. שלוש דקות מהשריקה הראשונה סוארס מצא את הקורה ואותת על מה שיעשה בהמשך. שתי דקות חלפו וסם ווקס החמיץ מול פרננדו מוסלרה. בדקה השביעית אורוגוואי וגם אתלטיקו מדריד ספגו מכה גדולה, כאשר חוסה חימנס נפצע בקרסול ונאלץ לרדת מהמגרש. המשחק המשיך להתנהל בקצב גבוה ובדקה ה-31 נרשמה החמצה פשוט מדהימה של סוארס. חלוץ ברצלונה השתלט על מסירה רעה מאוד של ג'יימס צ'סטר שניסה להחזיר לוויין הנסי, עקף את השוער ומול רשת חשופה לחלוטין שלח את הכדור רק לקורה. עד לסיום המחצית אדינסון קבאני ואנדי קינג סיפקו בעיטות מסוכנות, אך שני השוערים הצילו ושמרו על הרשת שלהם נקייה בהפסקה.

השוויון נשבר בדקה ה-49, אז קבאני מצא את הרשת מקרוב בהופעתו המאה במדי הנבחרת. עשר דקות לאחר מכן הוא בישל לסוארס את השני של אורוגוואי, אבל השער נפסל בשל טענה מוצדקת לנבדל. עד לסיום בייל וחבריו ניסו להשיג את שער השוויון ואפילו ייצרו כמה דקות של לחץ, אבל הגביע הלך בצדק לחבורה של אוסקר טבארס.

זה היה המפגש ה-16 של הוולשים עם נבחרת מדרום אמריקה, ובאמתחתם עדיין רק ניצחון אחד, על ברזיל ב-1991. בכל מה שקשורה לגביע סין, הנבחרות הלטיניות שולטות עד כה. זו הייתה השנה השנייה בה הטורניר נערך, ואורגוואי מצטרפת לצ'ילה שזכתה בגרסה הראשונה שלו אחרי ניצחון על איסלנד. אגב, במקום השלישי סיימה צ'כיה, שהביסה 1:4 את המארחת סין.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

צפו בשער של קבאני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully