וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרדף אחרי תומאס טוכל: "יאמן בעונה הבאה את פריס סן ז'רמן"

אחרי הפרסומים שדחה את באיירן מינכן לטובת ארסנל, ואחרי שבאנגליה טענו שגם צ'לסי במרדף, "בילד" טוען: "טוכל יחליף את אמרי, וכבר החל לחפש עוזר מאמן לפריס סן ז'רמן"

one

איזו קבוצה יאמן בעונה הבאה תומאס תוכל? אחרי שבסוף השבוע פורסם באנגליה ובגרמניה שהמאמן בדרך לארסנל, היום (שני) ב"בילד" הגרמני טוענים לא רק שהוא יאמן בעונה הבאה את פריס סן ז'רמן, אלא שהוא אף כבר החל לחפש עוזר למאמן לקבוצה הצרפתית.

כזכור, "קיקר" פרסם שטוכל, 44, לשעבר מאמן בורוסיה דורטמונד, אמור היה להחליף את יופ היינקס בבאיירן מינכן בקיץ הבא, אבל דחה את באיירן מאחר שקיבל הצעה מארסנל. על פי הדיווח, טוכל, שלא אימן מאז שעזב את דורטמונד בחודש מאי אשתקד, כבר חתם על חוזה בארסנל, ויחליף את ארסן ונגר אחרי 22 שנה בתותחנים. לותר מתיאוס, שחקן העבר והפרשן, אף טען כי "אני חושב שטוכל יוכל להיות מועמד מוביל לבאיירן, אבל אני יודע שהוא בקשר עם ארסנל".

מנגד, בהמשך היום דיווחים באנגליה טענו שגם צ'לסי רוצה את טוכל כמחליפו של אנטוניו קונטה, כשמה שמכשיל את המעבר של הגרמני לארסנל זה היחסים הרעועים שלו עם סוון מילטיסנט, הסקאוט שעזב את דורטמונד ועבר לארסנל.

היום "בילד" מפרסם שטוכל יהיה המחליף של אונאי אמרי, שלא הצליח לסחוף את פריס סן ז'רמן בליגת האלופות והשנה הודח בצורה מאכזבת כבר בשמינית הגמר, וזאת על אף שבליגה הצרפתית פ.ס.ז' בדרך לאליפות סוחפת. טוכל דובר צרפתית באופן שוטף, וכאמור, כבר החל לחפש לעצמו עוזר לקבוצה הצרפתית.

תומאס טוכל מאמן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
מבוקש. טוכל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully