וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: החמצת ענק ללואיס סוארס, שוער השתין באמצע משחק והורחק

צפו: כוכב אורוגוואי נותר מול שער חשוף לחלוטין ורשם החמצה מטורפת סטייל רוזנטל. שוער מסינה, שהורחק, הסביר: " לא יכולתי להתאפק". אשתו של ג'ון טרי עם ביצוע ירוד במיוחד והשדרית הנלהבת מאיי פארו

צילום מסך

בווידאו: הגולאסו של מסי באימון נבחרת ארגנטינה

החמצת ענק של לואיס סוארס

כוכב ברצלונה פגש יחד עם אדינסון קבאני ונבחרת אורוגוואי את ויילס של גארת' בייל ועם ריאן גיגס על הקווים. בדקה ה-31, הוא קיבל הזדמנות נפלאה לקבוע 0:1 לדרום אמריקאים. הוא כבר עבר את השוער ונותר מול רשת חשופה, את הדבר המטורף שקרה אחר כך תצטרכו לראות בעצמכם.

השתין באמצע המשחק והורחק

שוער מסינה, ארמנדו פריסקו, הורחק אתמול (ראשון) במהלך ה-0:0 של קבוצתו נגד איגאה וירטוס בליגה הרביעית באיטליה, אחרי שהוא השתין באמצע המשחק.

פריסקו בן ה-21, תוצר מחלקת הנוער של גנואה, סיפר: "אני שותה 2-3 ליטרים של מים בכל יום. השתנתי כשהגענו לאצטדיון, אחר כך לפני היציאה לחימום ופעמיים נוספות; לפני תחילת המשחק ובמחצית. הייתי חייב להשתין, זזתי על המגרש כמו אדם משוגע וברגע שהייתה לי הזדמנות במהלך חילוף, החלטתי לנצל את המצב.

"רצתי מאחורי אחד משלטי הפרסומת והתנהגתי כאילו אני עושה מתיחות בזמן שאני משתין. אף אחד לא שם לב, חוץ מהשופט... התנצלתי, אני יודע שזה לא היה הדבר הנכון לעשות, אבל פשוט לא יכולתי להתאפק".

ארמנדו פריסקו טראש טוק. צילום מסך
השוער המורחק פריסקו/צילום מסך

איי פארו ניצחה את ליכטשנטיין 0:3 במשחק ידידות, השדרית התלהבה

פעם ליאם ווקר שיחק בבני יהודה. אתמול הוא כבש שער ניצחון לגיברלטר על לטביה

יוסאין בולט מציג ביצועים נאים באימון דורטמונד

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully