וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני קרוס: "ברזיל הנוכחית היא בשתי רמות מעל ברזיל של 2014"

כשברקע ה-1:7 הזכור מחצי הגמר במיניירו, קשר נבחרת גרמניה מתכונן למשחק הידידות נגד הסלסאו (ג', 21:45, ספורט2). טיטה: "אנחנו בתהליך בנייה וזה משחק חשוב מבחינה רגשית"

אוהדי נבחרת ברזיל אחרי התבוסה 7:1 בחצי גמר המונדיאל/עריכת וידאו: גיא טלר

את ה-8 ביולי 2014 לא ישכחו בברזיל לעולם. "מינייראסו" קוראים שם למשחק בו הנבחרת שלהם הובסה 7:1 על ידי גרמניה בחצי גמר המונדיאל אותו הם אירחו. מחר (שלישי, 21:45, ספורט2) שתי הענקיות העולמיות ייפגשו בפעם הראשונה מאז אותו משחק מפורסם, כשגרמניה תארח את ברזיל באצטדיון האולימפי בברלין.

"ה-1:7 הוא אמנם המשחק האחרון בין הנבחרות, אבל זה שייך לעבר", אמר אתמול מאמן הסלסאו, טיטה, "אנחנו בתקופה של בנייה והמשחק הזה חשוב מבחינה רגשית. המטרות שלנו במשחק נגד גרמניה יהיו להראות חוסן מנטלי, לשחק כדורגל ולהיות תחרותיים. ננסה לכפות את סגנון המשחק שלנו".

אילקאי גונדואן שהחמיץ את מונדיאל 2014 בגלל פציעה ונכלל בסגל למשחק מחר, סיפר: "כולנו ישבנו מול הטלוויזיה ולא האמנו. תוצאה כזו, בחצי גמר הגביע העולמי, זה לא דבר שגרתי. אבל אי אפשר להשוות בין ברזיל של 2014 לנוכחית".

טוני קרוס שישחק נגד כמה מחבריו לריאל מדריד ובאותו 1:7 נבחר ל"איש המשחק", אמר בסוף השבוע: "אין מה להשוות בין ברזיל הנוכחית לזו מ-2014. הנבחרת של היום טובה יותר בשתי דרגות. אין ספק שהיא אחת מהמועמדות לזכייה במונדיאל".

טיטה מאמן נבחרת ברזיל. AP
"ננסה לכפות את הסגנון שלנו". טיטה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully