וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ בהפועל תל אביב, ביקורת על פרנקו: "הקריסה רשומה על שמו"

26.3.2018 / 8:36

האדומים התפרקו בנס ציונה ורשמו את הפסדם החמישי בששת המחזורים האחרונים, הקהל דרש מהמאמן שינוי. לימונד: "המיקומים בליגה הם פיקציה". בקבוצה עשויים לבצע שינוי בסגל גם אם לא יימצא שחקן טוב ממקי, אחיו של דמרכוס קאזינס הוצע אך נראה כי לא יגיע

one

הנפילה של הפועל תל אביב לא עוצרת. האדומים רשמו אמש (ראשון) את הפסדם החמישי בששת המחזורים האחרונים כשנוצחו 83:82 בידי עירוני נס ציונה באולם לב המושבה. השחקנים של דני פרנקו שיחקו טוב במשך רוב שלבי המשחק ואף הוליכו 72:82 שתי דקות לסיום, אלא שמאותו רגע הם החלו לבצע שורה של טעויות וראו את נס ציונה סוגרת את המשחק בריצת 0:11.

"הם עשו מהלכים גדולים, ואנחנו לא", ניסה להסביר רביב לימונד. "אני חושב שתקפנו את הסל, פשוט לא הצלחנו בשתי הדקות האחרונות כלום. הם עשו שתי שלשות גדולות וחזרו למשחק, משם הכל פתוח. הם קלעו נקודה אחת יותר. אם הייתי יודע למה זה קרה, כנראה זה לא היה קורה". על ההחלטה לשרוק נגדו עבירה במהלך האחרון של המשחק, ששלחה את דקוואן קוק לזריקות עונשין מכריעות אמר לימונד, "לטעמי לא שורקים את מה שהיה שם. לה היה פאול בכלל, וגם היה פאולון אני לא חושב ששורקים את זה במצב כזה של משחק, אלא נותנים לשחקנים להכריע, השופט לקח את השריקה, זאת זכותו, ואני מכבד את זה". הקפטן ניסה לשדר אופטימיות לגבי המצב בתוך הקבוצה ולקראת הדרבי בשבוע הבא: "חדר ההלבשה שלנו נפלא, מיקומים בליגה הזאת זה פיקציה, נמשיך לעבוד קשה, יש עוד דרך ארוכה והכל בסדר. לדרבי חוקים משלו, זה הכל".

דני פרנקו, הפועל תל אביב. מגד גוזני
"נראה שלא יודעים מי אמור לקחת אחריות". דני פרנקו/מגד גוזני

כמה עשרות מהאוהדים האדומים, שמוקמו באולם בנס ציונה סמוך לכניסה לחדר ההלבשה של הקבוצה, חיכו בסיום המשחק במשך דקות ארוכות עד שהמאמן דני פרנקו יסיים את הראיונות לכלי התקשורת כדי להביע את מחאתם, "שישחקו עם לב או שלא ישחקו בכלל", צעקו לעברו של המאמן, "או שיתעוררו או שיילכו הביתה". הקהל אף דרש בצעקות להחליף את טייווין מקי, שסיפק עוד משחק בינוני עם 5 נקודות ו-5 אסיסטים ב-29 דקות. גם בסביבה היותר קרובה העבירו ביקורת על המאמן, וטענו כי העובדה שלא הצליחו להגיע למצב קליעה טוב רשומה בגדול על שמו.

פרנקו בחר בתחילת המשחק לפתוח עם רפי מנקו על הספסל, בפעם השנייה בלבד העונה, והפורוורד ענה עם אחד ממשחקיו החלשים ביותר מתחילת העונה - 0 נקודות עם 3 זריקות בלבד לסגל. ג'רל מקניל, שקלע 24 נקודות, נעלם בדקות הסיום של המשחק, ובפעם היחידה שנגע בכדור, איבד אותו כשלא הצליח להקפיץ במהלך שהוביל לשיוויון של נס ציונה, "זה היה נראה שלא יודעים מי אמור לקחת אחריות, וזה רשום על המאמן", אמר אחד מאנשי המועדון, "המשחק הזה מערער הרבה מאוד ממה שחשבנו על חלק מהשחקנים. מקווה שלפרנקו יש פיתרון כי הרבה מאוד שחקנים עם הראש באדמה".

בהנהלת הקבוצה לא מתכוונים לעבור על ההפסד הזה לסדר היום וצפויים לבצע שינוי בסגל. בהפועל מחכים מזה זמן רב לרכז במקומו של מקי המאכזב, כשאחד המועמדים שהועלו בתקופה האחרונה היה הרכז אייזיאה קאזינס, אחיו של כוכב ה-NBA דמרקוס קאזינס, אך נכון לשלב הזה הוחלט שלא לצרפו. הכוונה של ראשי המועדון היא לצרף שחקן שישדרג את הסגל ולא יסתפקו בשחקן בינוני, אך מנגד רצף ההפסדים הנוכחי עלול להוביל אותם לבצע שינוי גם אם לא יימצא השחקן המתאים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully