וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב עוקבת אחרי יפתח זיו, עשויה לצרפו בעונה הבאה

26.3.2018 / 16:56

רכז עירוני נהריה, שקבע אמש שיא קריירה מול הצהובים וחתום בקבוצה הצפונית רק עד סוף העונה, עולה בשיחות פנימיות של בכירי המועדון. פייר ג'קסון נקנס ב-10,000 שקלים בעקבות אירועי המשחק נגד הפועל חולון

one

בעקבות האירועים במשחק מול הפועל חולון, גארד מכבי תל אביב פייר ג'קסון נקנס היום (שני) ב-10,000 שקלים בפועל ועוד 20,000 שקלים על תנאי. בנוסף לכך, השחקן גם ספג עונש הרחקה על תנאי למשחק אחד למשך שנתיים. כזכור, השחקן עמד לדין בגין התנהגות בלתי ספורטיבית והפרת סדר שכן הוא התעמת אוהד הפועל חולון בשלבים המאחורים של אותו משחק.

מכבי תל אביב ממשיכה לעסוק בעונה הבאה, במקביל לניסיון לעמוד במטרות המיידיות. אחד היעדים העיקריים של הצהובים לקראת הקיץ הוא לחזק את מצבת הישראלים. שם אחד שכבר עלה הוא איגור קולשוב שסיים את קריירת המכללות ושוקל לחזור ארצה, ולאחרונה עולה בשיחות פנימיות שם נוסף: יפתח זיו.

עוד לפני הניצחון אמש (ראשון) 86:95 על נהריה, במשחק בו זיו קבע שיא קריירה עם 23 נקודות, הצהובים שמו עין עליו. "הוא בהחלט פוטנציאל ישראלי מעניין, ונשקלת אפשרות לצרפו בקיץ", אישר גורם במועדון בנוגע לזיו, שחוזהו בנהריה יסתיים בסוף העונה. יש לציין שגם הפועל ירושלים שוקלת לבקש מנהריה להעביר אליה את השחקן עוד העונה בכדי לחזק את הסגל.

דווקא העונה נדמה היה שההתקדמות של זיו בן ה-22 מעט נבלמת. הוא מעמיד העונה ממוצעים של 7.5 נקודות, 3.5 אסיסטים וגם 2.3 איבודים למשחק, ועד לא מזמן הדקות שלו ירדו מעט, אולם במשחקים האחרונים הוא חזר להצטיין, וגם במחזור הקודם מול נס ציונה בלט עם 19 נקודות.

יפתח זיו שחקן עירוני נהריה. מגד גוזני
על הכוונת. יפתח זיו/מגד גוזני

למשחק הגיעו 3,166 צופים והאווירה הייתה מנומנמת, מה שקצת מדאיג את אנשי המועדון. לתוצאות המאכזבות ביורוליג יש כמובן השפעה ישירה על כך ולקראת משחק החוץ נגד באסקוניה ביורוליג ביום חמישי הקרוב, בקבוצה מנסים להרים את השחקנים מבחינה מנטלית. דשון תומאס , שסיים עם 22 נקודות, קיבל לא מעט מחמאות מאנשי מכבי בסיום.

ג'ייק כהן שקלע 8 נקודות ב-19 דקות, סיכם: "היה חשוב להשיג ניצחון. ההבדלים בין דקות המשחק שלי בליגה ובאירופה? זה חלק מהעבודה, זה לא חדש עבורי. אני צריך לעשות את העבודה שלי. זה הרגיש נהדר, המשחק היה כיף. ניצחנו ואני מודה לחברים לקבוצה שעזרו לי".

על האווירה בחדר ההלבשה אמר כהן: "לא הכל מושלם, אבל נילחם אחד בשביל השני ונרים את עצמנו. אנחנו לא בוכים על המצב, אנחנו יודעים מה צריך כדי להעפיל לפלייאוף של היורוליג ונעשה את הכל".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

(עדכון ראשון: 8:27)
(עדכון שני: 13:02)

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 86:95 את עירוני נהריה

לכתבה המלאה
ג'ייק כהן שחקן מכבי תל אביב עם מייקל רול. מגד גוזני
"לא הכל מושלם". כהן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully