וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 86:95 את עירוני נהריה

הצהובים התקשו מול שיא קריירה של יפתח זיו (23 נקודות ב-4 מ-7 לשלוש) אך ניצחו בזכות דשון תומאס שלהט עם 22 נקודות. ביום חמישי: הקרב המכריע של מכבי תל אביב מול באסקוניה ביורוליג

one

מכבי תל אביב קטעה הערב (ראשון) רצף של כישלונות בליגה וגם ביורוליג כשניצחה בהיכל 86:95 את עירוני נהריה במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל. כעת יכולה החבורה של נבן ספאחיה להתפנות להכנות למפגש המכריע מול באסקוניה ביורוליג ביום חמישי הקרוב. במשחק הערב מכבי תל אביב הייתה כהרגלה רחוקה מלהרשים, נגררה למשחק צמוד מול האורחת מהצפון שהובילה בשש הפרש (63:69) בפתיחת הרבע האחרון. יפתח זיו להט במדי נהריה עם שיא קריירה של 23 נקודות וראוי להרבה מילים טובות על ההופעה שלו. אבל ברגעי ההכרעה נהריה נעלמה מהפרקט, פינתה את הבמה לדשון תומאס (22 נקודות) ומייקל רול (15) שהובילו את הצהובים לניצחון ליגה שהיה רחוק מלהיות קל. נהריה מנגד ממשיכה את התקופה הקשה שלה ורושמת הפסד נוסף שמקבע את מעמדה כמועמדת לירידה.

ג'ון דיברתולומאו שחקן מכבי תל אביב מול יפתח זיו שחקן עירוני נהריה. מגד גוזני
משחק גדול. למרות ההפסד. יפתח זיו מול ג'ון דיברתולומאו/מגד גוזני

מהלך המשחק

רבע 1

נהריה פתחה את המשחק טוב ואלכס יאנג הוביל אתה ל-6:8 אחרי שלוש דקות. מכבי תל אביב לא התרגשה ושלשה של דשון תומאס קבעה 9:9. שלשה נוספת של תומאס העניקה לצהובים יתרון 9:12. נהריה לא אמרה נואש ודאנק של אלכס יאנג החזיר את היתרון לאורחת - 17:18. מכבי תל אביב הגיבה בריצה משלה כשג'אמפ של ג'ון דיברתולומאו העלה את המארחת ל-20:25. שתיים של קורי וובסטר קבעו את תוצאת הרבע: 22:25 למכבי תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נבן ספאחיה, מאמן מכבי תל אביב. מגד גוזני
מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה/מגד גוזני

רבע 2

נהריה הצליחה להישאר צמודה גם בתחילת הרבע השני אך שלשה של מייקל רול העניקה לצהובים יתרון של 28:33. יפתח זיו באסיסט יפה סידר מהלך של סל ועבירה לטיירון נאש והלוח הראה 33:33. דקות מבולבלות מאוד של שתי הקבוצות הסתיימו בדאנק של אלכס טיוס ומכבי תל אביב עלתה ל-37:42. עד המחצית נהריה הצליחה לצמק ל-44:47. דיאנדרה קיין המשיך את המגמה ממשחק היורוליג מול פנאתינייקוס והוביל את קלעי הצהובים עם 12 נקודות (3 מ-4 לשלוש). אלכס יאנג הגיב עם 10 מנגד.

אוהדי מכבי תל אביב עם חולצות של פיני גרשון. מגד גוזני
פיני גרשון על החולצות של אוהדי מכבי תל אביב/מגד גוזני

רבע 3

המחצית השנייה החלה עם סל בחצי סיבוב של אלכס טיוס שהעניק לקבוצה הביתית 44:49. אבל יפתח זיו הגיב במהלך של שלוש מן העבר השני וההפרש הצהוב שוב ירד לשתי נקודות בלבד. זיו המשיך לבלוט ושלשה גדולה שלו קבעה 52:52. הצהובים שוב לא הצליחו להגיב וקורי וובסטר בחדירה קלילה העלה את האורחת ל-52:54. ספאחיה הזעיק פסק זמן, אבל מכבי תל אביב חזרה ממנו מבולבלת ושלשה של טיירון נאש הטיסה את נהריה ל-52:57. אלכס טיוס עצר מעט את המפולת הצהובה כשבמהלך של סל ועבירה הוריד ל-57:58 לזכות נהריה. שלשה של דשון תומאס השלימה ריצה צהובה של 0:7 והיתרון חזר למכבי תל אביב 58:60. נהריה התאוששה יפה בהנהגת יפתח זיו כשחדירה יפה שלו לסל קבעה 63:66 לזכות האורחת. זו גם הייתה התוצאה לפני עשר הדקות האחרונות.

פייר ג'קסון, שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
לא נרשם למשחק. פייר ג'קסון/מגד גוזני

רבע 4

הרבע האחרון נפתח עם שלשה נוספת של של יפתח זיו (20 נקודות בשלב זה של המשחק) שהעלתה את נהריה ל-63:69. הצהובים יצאו מההלם עם שלשה של מייקל רול שצימקה ל-69:72 לזכות נהריה. האורחים לא הצליחו לקלוע. מנגד ג'ייק כהן קלע מעל איגור נסטרנקו והפער צומק לנקודה אחת בלבד. אבל לנהריה היה את יפתח זיו ששוב צלף שלשה והאורחת הובילה ל-71:75. מכבי תל אביב הגיבה בארבע נקודות רצופות וג'ון דיברתולומאו בחדירה קבעה 75:75. הבליץ הצהוב נמשך כשמהלך של סל ועבירה של דשון תומאס השלים ריצת 0:9 לחבורה של ספאחיה ומכבי תל אביב הובילה 75:80 חמש דקות לסיום. טיירון נאש הגיב במהלך של סל ועבירה משלו וההפרש צומק ל-78:80 בלבד. מכבי תל אביב בלמה את ניסיון הקאמבק כשג'אמפ של ג'ייק כהן העלה את הצהובים ל-80:86. בשלב הזה נהריה הרימה דגל לבן ומכבי תל אביב דהרה אל הניצחון - 86:95.

שחקני מכבי תל אביב, כרם משעור, איתי שגב, ג'ייק כהן. מגד גוזני
איתי שגם וכרם משעור על הספסל/מגד גוזני

קלעו למכבי תל אביב: דשון תומאס 22 נקודות (7 מ-13 מהשדה) ו-5 ריבאונדים, מייקל רול 15, ג'ון דיברתולומאו 13, 6 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-3 חטיפות, דיאנדרה קיין 12 ו-5 אסיסטים, אלכס טיוס 8 ו-5 ריבאונדים, ג'ייק כהן 8 ו-5 ריבאונדים, יובל זוסמן 7, ג'ונה בולדן 6, נוריס קול 4 (1 מ-9 מהשדה). כרם משעור ואיתי שגב לא שותפו.

קלעו לעירוני נהריה: יפתח זיו 23 נקודות (7 מ-14 מהשדה) ו-5 ריבאונדים, קורי וובסטר 18, 7 אסיסטים ו-5 איבודים, אלכס יאנג 16 ו-6 ריבאונדים, טיירון נאש 15 ו-7 ריבאונדים, סטו דגלאס 5, יהונתן שולדבראנד 5, איגור נסטרנקו 4. זיו בן צבי (04:22 דקות), דנזל ליבינגסטון (02:20) שותפו, אך לא קלעו.

שמעון מזרחי, יושב ראש מכבי תל אביב. מגד גוזני
שמעון מזרחי בהיכל/מגד גוזני
נבן ספאחיה, גיא גודס, טל בורשטיין, מכבי תל אביב. מגד גוזני
הצוות המקצועי הצהוב על הספסל/מגד גוזני
טיירון נאש, שחקן עירוני נהריה. מגד גוזני
טיירון נאש עם הכדור/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully