וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות מאוהדי הפועל תל אביב קיללו את פרנקו, שאמר: "יצאנו פראיירים"

25.3.2018 / 21:46

כ-70 מאוהדי הקבוצה זעמו אחרי ההפסד 83:82 לעירוני נס ציונה אחרי שהאדומים הובילו כבר 72:82 וקיללו את המאמן. זילברשטיין: "אני לא הייתי מספיק טוב היום, זה ניצחון של השחקנים"

one

הפועל תל אביב שמטה הערב (ראשון) יתרון 72:82 דקה ו-59 שניות לסיום מול עירוני נס ציונה והפסידה לה 83:82 במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל. דקוואן קוק קלע 7 מ-11 הנקודות בריצה של נס ציונה וסיים את המשחק עם 22 נקודות. לאחר הסיום המתינו למאמן הפועל תל אביב דני פרנקו כ-70 אוהדים וקיללו אותו.

עוד בנושא:
הפועל תל אביב הפסידה 83:82 לעירוני נס ציונה

פרנקו עצמו אמר אחרי המשחק: "יצאנו הכי פראיירים שאפשר. ידענו מה הולך לקרות, היה פסק זמן של נדב. שאלתי את השחקנים שלנו מה הם היו עושים במקום נס ציונה עכשיו? לא משחקים מסודר, אלא הולכים לקאליף, הולכים לדקוואן קוק. הכנסתי את האנשים הכי נכונים שיש לי כדי לנסות למנוע מהם לעשות את הנקודות, קוק עשה סלים גדולים ולא הצלחנו להגיע אליו. הם היו אגרסיביים מאוד בהגנה. לא הצלחנו ויצאנו הכי פראיירים שאפשר. עד לפני שתי דקות הייתי מעודד מאוד מהמשחק, שיחקנו טוב מול קבוצה במומנטום טוב. אני לא קיצוני לפה ולא לשם. עשינו עבודה טובה, שיחקנו בחמישיות נמוכות כי מאט הווארד היה פצוע. מה שקרה בשתי הדקות האחרונות.. להגיד לך שנלמד מזה? לא, כי זה לא יקרה לנו יותר. הוא יעשה סלים כאלה שוב מול קבוצה אחרת? אולי, אני מקווה שלא עלינו".

מאמן נס ציונה נדב זילברשטיין המרוצה דיבר בכנות בסיום ואמר: "שאלתי את השחקנים מה עושים כדי לעשות סל בהתקפה הבאה, זה המשחק, זה משחק של מומנטומים. אנחנו לא מוותרים עד שזה נגמר. אתם מכירים אותי, אני לא מוותר אף פעם. אני היום לא הייתי מספיק טוב וזה קורה. זה ניצחון של השחקנים היום. השחקנים באו והראו המון אופי למרות שהיינו מאוד לא שלווים ועצבניים, אבל בשתי הדקות האחרונות עשינו התקפות אדירות". על דקוואן קוק: "אני מאמין בו מאוד ובכל עשרת השחקנים שלי. זה ניצחון של קבוצה ולא של שחקן אחד, הוא עשה סלים גדולים ושיחקנו בשבילו, אבל זה הכוח של קבוצה. היום הוא היה מצוין, בשבוע שעבר טאליב וקאליף ולפני זה אלישי. כל אחד יודע להילחם ולשים הכול על המגרש. אפשר להסתכל רק על הטיסה שלנו לאילת בשבוע הבא. בליגה הזו שני ניצחונות מעיפים אותך גבוה ושני הפסדים מורידים אותך".

דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הפסד כואב. פרנקו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully