וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: חואן מרטין דל פוטרו עלה לשמינית הגמר, גם מארין ציליץ'

הארגנטינאי המשיך במומנטום בו הוא נמצא עם 2:6, 2:6 מול קיי נישיקורי וישחק מול פיליפ קראיונוביץ', שניצח 3:6, 3:6 את בנואה פר. הקרואטי ניצח 5:7, 6:7 (4). ניצחון גם לוונוס

יון צ'ונג טניסאי דרום קוריאני. GettyImages
צ'ונג/GettyImages

אחרי ההדחה המפתיעה של רוג'ר פדרר כבר בסיבוב השני, נמשך הערב (ראשון) טורניר מיאמי מסבב המאסטרס 1,000 אצל הגברים והפרמייר מנדטורי אצל הנשים.

חואן מרטין דל פוטרו הגיע למיאמי במצב רוח מצוין אחרי שזכה לראשונה בקריירה בתואר מסבב המאסטרס 1,000 וגם בתואר הגדול ביותר בקריירה שלו מאז אליפות ארצות הברית ב-2009. דלפו פגש את קיי נישיקורי המתקמבק בקרב על מקום בשמינית הגמר במיאמי ולא השאיר ליפני שום סיכוי בדרך ל-2:6, 2:6. עבור דל פוטרו זה היה הניצחון השישי בשמונה משחקים מול נישיקורי. הארגנטינאי בן ה-29, שמדורג שישי בעולם ונראה מצוין מבחינה פיזית, נזקק לשעה ועוד 13 דקות על מנת להשלים את הניצחון בדרך למפגש עם פיליפ קראינוביץ' הסרבי (27). קראינוביץ' הצליח "לנקום" על ההפסד של חברו נובאק דג'וקוביץ' ולהדיח את מי שניצח אותו. הסרבי עשה את זה כמובן מול בנואה פר הצרפתי חסר היציבות, שאמנם ניצח את נולה בסיבוב הקודם אבל היה רחוק מלהרשים הפעם והפסיד 6:3, 6:3 בתוך שעה ועוד עשר דקות בלבד.

המדורג שלישי בעולם מארין צ'יליץ', שהודח במפתיע מול פיליפ קולשרייבר באינדיאן וולס, נראה בינתיים טוב במיאמי והוא כבר בשמינית הגמר. הקרואטי הוותיק ניצח 5:7, 6:7 (4) את ואשק פוספיסיל הקנדי בתום משחק של שעה ועוד 54 דקות. הראשון שעלה לשמינית הגמר היה יון צ'ונג. הקוריאני בן ה-21, שמדורג 23 בעולם, נראה מצוין ונזקק לשעה ועוד שתי דקות בלבד על מנת לנצח את מייקל מו האמריקאי בן ה-20, שמדורג 176 בעולם. מי שנזקק למאמץ רב יותר כדי לעלות לשלב הבא היה ז'ואאו סוזה, שיפגוש את צ'ונג בסיבוב הבא. הפורטוגלי בן ה-28, שנמצא לאחרונה בכושר מצוין, עבד קשה אבל מצא את דרכו לשמינית הגמר עם 6:1, 3:6, 4:6 מול ג'ארד דונאלדסון האמריקאי (49).

מארין צ'יליץ' טניסאי קרואטי. GettyImages
צ'יליץ' חוגג/GettyImages

אצל הנשים, ג'ו קונטה (14) נמצאת לאחרונה בתקופה לא טובה, אבל אולי זה יהיה טורניר הקאמבק שלה. הטניסאית בת ה-26 ניצחה לעלות לשמינית הגמר עם 2:6, 1:6 מול אליס מרטנס הבלגית (21), שהגיעה בפתיחת השנה לחצי גמר אליפות אוסטרליה. אפרופו אוסטרליה, אז הטניסאית הבכירה מהמדינה אשלי בארטי (20) עלתה גם היא לשמינית עם 4:6, 3:6 מול פטרה מארטיץ', 40 בעולם.

ונוס וויליאמס הצליחה לצאת ממצב קשה מאוד. המדורגת שמינית בעולם פיגרה כבר 4:1 במערכה השלישית, חזרה ל-4:3, אבל אז שוב נשברה בדרך ל-5:3, אבל הצליחה לשבור, לשמור ושוב לשבור ולשמור בדרך ל-5:7 במערכה השלישית ול-7:5, 3:6, 5:7 במשחק כולו מול קיקי ברטנס ההולנדית (29).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'ו קונטה טניסאית בריטית. GettyImages
קונטה חוגגת אחרי הניצחון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully