וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל נבחרה לארח את אליפות אירופה עד גיל 20 ב-2019

הוועד המנהל של פיב"א אירופה, שבכיריו ביקרו בארץ לפני כשבועיים, אישר את בקשת איגוד הכדורסל: "שמחים וגאים להביא ארצה עוד טורניר יוקרתי". האליפות תיערך בין ה-13 וה-21 ביולי

one

הוועד המנהל של פיב"א אירופה אישר אמש (שבת) את בקשת איגוד הכדורסל לארח את אליפות אירופה עד גיל 20 בשנה הבאה בתל אביב, והיא אמורה להתקיים בין ה-13 וה-21 ביולי, 2019.

לפני כשבועיים ביקרו בארץ שני נציגים בכירים של פיב"א אירופה, מוניקה פוכנר סמנכ"לית פיב"א אירופה וסאקיס קונטוס קצין העיתונות, פגשו את נציגי האיגוד ואת אופיר וגמן ממחלקת הספורט של עיריית תל אביב והתרשמו לחיוב מהמתקנים בהם יתקיימו המשחקים, מבתי המלון והתנאים האחרים לספורטאים.

המשחקים יתקיימו בשני אולמות, בכל אחד מהם שני בתים ובסך הכל ארבעה משחקים ביום. האולם המרכזי יהיה הדרייב אין, שם גם תשחק נבחרת ישראל, והשני יהיה אולם תיכונט בצפון תל אביב, שם יתקיימו משחקים של שני בתים אחרים. משחקי ההכרעה והגמר יערכו גם הם בדרייב אין.

"אנו שמחים וגאים להביא לארץ עוד טורניר יוקרתי וזאת במסגרת מדיניות האיגוד להביא ארצה כמה שיותר טורנירים בינלאומיים", נמסר מאיגוד הכדורסל. "אנו מודים לפיב"א על האמון ובטוחים שנעמיד אליפות מאורגנת, מתוכננת ויוקרתית כפי שאנו יודעים לעשות".

כזכור, נבחרת העתודה האחרונה של ישראל סיימה במקום השני את אליפות אירופה בכרתים. הקיץ תשתתף הנבחרת באליפות שתתקיים בגרמניה והעובדה שישראל תארח את האליפות של 2019, מבטיחה עוד שנה בדרג א' ללא קשר לתוצאות.

נבחרת העתודה חוגגת. אתר FIBA, אתר רשמי
נבחרת העתודה מהקיץ שעבר/אתר רשמי, אתר FIBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully