וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "אם ערן לוי היה מבין את מה שדרשתי כבר בגיל צעיר, הוא לא היה בארץ"

מאמן אנורתוזיס הודה ב"טוכמן וחמי" שהיו לו "דרישות נוקשות" מערן לוי, מכחיש שדיבר עם טביב על משרה בבית"ר, טוען שקרלסן "בכלל לא ידע מה התפקיד שלו" במכבי חיפה, ויודע מי תיקח אליפות בישראל

מתן חדד
רוני לוי מאמן אנורתוזיס פמגוסטה. האתר הרשמי של אנורתוזיס פמגוסטה, אתר רשמי
"למרות שיש הרבה ביקורות על הכדורגל הישראלי אני דווקא רואה דברים שהולכים לכיוון חיובי". לוי/אתר רשמי, האתר הרשמי של אנורתוזיס פמגוסטה

מאמן אנורתוזיס רוני לוי התראיין היום (ראשון) לתוכנית הפייסבוק "טוכמן וחמי" בוואלה! ספורט, והתייחס למשחק הנבחרת, לערן לוי, לפגישה שערך עם טביב ולמצבה של מכבי חיפה.

על האפשרות שיחזור לישראל: "בלי קשר לקפריסין, גם בארץ יש נורמה של לפטר מאמן. בכל העולם מתנהגים ככה לצערי".

על הפגישה שערך עם אלי טביב: "הייתה לי תקופה טובה מאוד עם טביב בבית"ר ומדי פעם נפגשים. לא עלתה על הפרק מועמדות שלי לבית"ר, לא שוחחנו על זה".

האם הוא יכול להצליח בנבחרת? "האמת שאני לא כל כך אוהב לדבר על הנושא הזה כי יש לי הרגשה שפה מדברים ואתה עושה לעצמך קמפיין ויש כותרת שרוני אמר ככה וככה. בלי להתייחס לעניין הספציפי של הנבחרת, לכל מסגרת יש את החוקים שלה וכל מאמן צריך למצוא את עצמו בתנאים שהוא יכול לעבוד איתם. אם זה בקבוצת צמרת ואם זה בקבוצת תחתית. אתה צריך להנחיל את הסגנון והדרך שלך ומאמנים צריכים להתאים את עצמם למציאות".

על ההפסד לרומניה: "אנחנו לפעמים מזלזלים בנבחרות אחרות ומקומות אחרות. ראינו שגם רומניה בלי לא מעט שחקנים יכולה לתת פייט ומעבר לזה לנבחרת ישראל. משחקי ידידות מאפשרים אולי להריץ משהו במשחק מסויים, אבל אני לא מתלהב ממשחקי ידידות. בטוח שאם היינו עושים תוצאה טובה אז היו אומרים שאנחנו אלופי העולם במשחקי ידידות.

"יש הבדל בין נבחרת שמתמודדת במונדיאל לבין נבחרת שלא משחקת ומאמן שלא מריץ הרכב מסוים. תמיד צריך להתייחס ברצינות אבל המצב בישראל הוא שונה. אין מאמן קבוע ואין טורניר קרוב".

שחקן נבחרת ישראל, ערן לוי. ברני ארדוב
לוי על לוי: "אחת הבעיות שלנו היא שהרבה שחקנים בגיל 29 לא מבינים מה הם היו צריכים לעשות כשהיו צעירים"/ברני ארדוב

על הדלילות בהיצע הכדורגלנים הישראלים: "למרות שיש הרבה ביקורות על הכדורגל הישראלי אני דווקא רואה דברים שהולכים לכיוון חיובי. יש הרבה מאוד אצטדיונים חדשים והתנאים הם הרבה יותר טובים. אם מדברים על מחלקות נוער, אז במכבי חיפה ומכבי נתניה יש מחלקת נוער מצוינת. הדורות השתנו ואם פעם כשהיינו צעירים היינו משחקים בשכונות אז היום יש דור של מחשבים יותר".

על האפשרות שחיים רביבו יתמוך באבוקסיס כמאמן הנבחרת: "לכל אחד יש את הדעה שלו ואני מכבד את הדעה שלו. אין לי בעיה שדעתו של מישהו לא תהיה בכיוון שלי. אני לא שולח שליחים ולא עושה לעצמי לובי. בכל מקום שעבדתי רצו אותי בחזרה. אם זה במכבי חיפה ואם זה באנורתוזיס ואם זה בבית"ר. לפעמים הדרישות שלי מאוד גבוהות אבל זו המחמאה הכי גבוהה".

על היחסים עם יוסי בניון: "היתה לנו תקופה מאוד טובה ביחד ומערכת יחסים מצוינת".

על ערן לוי: "עם הרבה מאוד שחקנים שאימנתי, יכול להיות שהייתי עם דרישות נוקשות. ביום שישי ראיתי שחקן שלי לשעבר שאמר 'הוא היה מאוד נוקשה איתי אבל בזכותו נהייתי שחקן'. אני חושב שאחת הבעיות שלנו היא שהרבה שחקנים בגיל 29 לא מבינים מה הם היו צריכים לעשות כשהיו צעירים. צריך להנחיל לשחקנים את הדרישות בגיל צעיר מאוד אבל לצערי הרבה שחקנים מבינים את זה מאוחר מדי. אם בזמנו ערן לוי היה מבין את זה הוא לא היה משחק בארץ.

"צריך לזכור שאני קיבלתי את הבוגרים של מכבי חיפה בגיל מאוד צעיר (35) כשהיו בה שחקנים מאוד מוכשרים. יכול להיות שהייתי יכול לבוא בדרישות גבוהות כי קיבלנו את זה מהשחקנים הוותיקים. לפעמים צריך לדעת להתאים לשחקנים מסוימים עמדות מסוימות. לזכותו של ערן לוי ייאמר שהוא מאוד אוהב כדורגל. הייתי איתו בנתניה שנתיים, הוא לא החמיץ אימון אחד. את מה שהוא מבין היום הוא לא עשה בגיל צעיר ולקח לו זמן להגיע להבנות האלו".

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה עם רוני לוי. ברני ארדוב
"לא רוצה לפתוח פצעים מהעבר אבל היה בינינו חוסר הסכמות וסבלנות של שני הצדדים". לוי ושחר/ברני ארדוב

על מכבי חיפה: "יכול להיות שהייתה צריכה להיות יותר סבלנות של שני הצדדים. בעניין של חיפה זה לא היה רק מהכיוון שלהם וזה הלך לכיוון שזה הלך. ההחלטה להיפרד הייתה של שני הצדדים. לא רוצה לפתוח פצעים מהעבר אבל היה בינינו חוסר הסכמות וסבלנות של שני הצדדים. הם החליטו ללכת לדרך שלא הסכמתי איתה ובסופו של דבר יכול להיות שזו הייתה טעות ויכול להיות שלא".

על קרלסן: "הוא בכלל לא ידע מה התפקיד שלו ומה כן ומה לא. את הבחור החדש אני לא מכיר (אלאך). הזמן יגיד אם הוא טוב או לא".

על ההתקפה של אביחי ידין נגדו בראיונות: "לא מתכוון להתייחס לזה".

על הסיכויים לאליפות עם אנורתוזיס: "הפלייאוף בקפריסין מאוד קשה. בקפריסין יש את אפולון לימסול וקבוצה כמו אפואל ניקוסיה שהן עושות משהו כמו 90 אחוזי הצלחה. אנחנו עושים בסביבות 70 אחוז ואי אפשר להדביק אותן. אם נסיים במקום השלישי זה יהיה הישג נפלא. אנחנו יושבים לגבי העונה הבאה ואני מאמין שאנחנו בכיוון חיובי".

ולסיום, מי תזכה בליגת העל? "אני חושב שהפועל באר שבע תיקח אליפות בארץ".

  • עוד באותו נושא:
  • רוני לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully