וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוליין ווזניאקי חושפת: משפחתי ספגה "איחולי מוות" מהקהל בטורניר מיאמי

הטניסאית הדנית טוענת כי במהלך ההפסד הסוער שלה למוניקה פואיג הפורטו ריקנית היא ספגה קללות קשות ואיומים אלימים מהקהל: "נחצו גבולות שהפכו את הטניס לסיוט"

הטניסאית הדנית קרוליין ווזניאקי. רויטרס
אווירה קשה. ווזניאקי/רויטרס

קרוליין ווזניאקי הפסידה אתמול (שישי) למוניקה פואיג מפורטו ריקו בסיבוב השני בטורניר מיאמי בסיומו של משחק נהדר, אבל הערב חשפה שהיא ספגה "איומי רצח" מהקהל במהלך המשחק. המדורגת שנייה בעולם ווזניאקי הפסידה 0:6, 6:4, 6:4 אחרי שכבר הוליכה 0:6 ו-0:1, אבל בשלב כלשהו החלה לאבד ריכוז אחרי שסיננה דבר או שניים לעבר הקהל שניסה להוציא אותה משלוותה. כידוע, במיאמי קיימת קהילה גדולה מאוד של פורטו ריקנים, והדנית חשפה היום שעברה סיוט.

"אתמול בערב הפסדתי משחק קשה ליריבה נהדרת ולחברתי מוניקה פואיג בטורניר מיאמי", כתבה היום ווזניאקי, "אני מודעת לעובדה שטניס הוא משחק של ניצחונות והפסדים. עם זאת, במהלך המשחק אתמול אנשים בקהל איימו על המשפחה שלי, שלחו איחולי מוות לאמא שלי ולאבא שלי, כינו אותי בשמות שלא אוכל לחזור עליהם פה, ואמרו לאחיין בן ה-10 של בן זוגי לשבת ולסתום את הפאקינג פה שלו, בזמן שאנשי הביטחון והסדרנים לא עשו מאום על מנת למנוע את זה, והשלימו עם זה לחלוטין.

"אני תמיד מעודדת את הקהל לעודד את הספורטאים האהובים עליו, ואני בעד אווירה חמה, אבל יש קווים שאסור לחצות, שהופכים את הטניס לסיוט עבור שני השחקנים. אני מקווה שאנשי טורניר מיאמי ייקחו את זה ברצינות, בגלל שזו דוגמה נוראית לדור הבא של טניסאים ואוהדים. אני מאחלת למוניקה בהצלחה להמשך. באהבה, קרוליין".

יש לציין שפואיג, שזכתה במדליית הזהב במשחקים האולימפיים ב-2016 והפכה לגיבורה במדינתה, הודתה אתמול בסיום לקהל, ואמרה ש"זה הרגיש שוב כמו בריו, לא ייאמן, אתם מדהימים".

הטניסאית הפורטו ריקנית מוניקה פואיג. רויטרס
הודתה לקהל. פואיד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully