וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שטקוס ספג רביעייה ב-25 דקות בתבוסה של ליטא לגאורגיה

שוער הפועל חיפה לא עמד במטווח של הגאורגים במשחק הידידות שהסתיים ב-4:0. גם ולסקיס פתח במדי ליטא. צפון אירלנד ניצחה את דרום קוריאה 1:2, צ'ילה הכניעה באותה תוצאה את שבדיה

רויטרס

מלבד המשחק בין נבחרות ישראל ורומניה, נערכו הערב (שבת) כמה מפגשי רעים נוספים ברחבי העולם, כאשר בחלקם נוטלות חלק נבחרות שמתכוננות למונדיאל 2018 שיתקיים בקיץ הקרוב.

צפון אירלנד - דרום קוריאה 1:2

המפגש הראשון אי פעם בין שתי הנבחרות הללו הסתיים בניצחון ביתי של הצפון אירים בווינדזור פארק. קוון צ'אנג-הון שמשחק בדיז'ון הצרפתית, העלה את הקוריאנים ל0:1 בדקה ה-7, אבל שער עצמי של קים מין ג'אה קבע שוויון אחרי 13 דקות. פול סמית' זריז הרגליים השלים מהפך בדקה ה-86. תוצאה מאכזבת לדרום קוריאה שתשחק במונדיאל בבית ו' הקשה ותפגוש בו את גרמניה, שבדיה ומקסיקו.

סון יונג-מין שחקן נבחרת דרום קוריאה. רויטרס
תוצאה מאכזבת לסון ודרום קוריאה/רויטרס

שבדיה - צ'ילה 2:1

הנבחרת הסקנדינבית שהעפילה למונדיאל נכנעה באופן דרמטי לצ'ילה שתצפה בטורניר היוקרתי מהבית. הדרום אמריקאים היו אלו שעלו ליתרון בדקה ה-22 לאחר שכדור קרן של אלכסיס סאנצ'ס נהדף לעברו של ארתורו וידאל וקשר באיין מינכן הפציץ מתוך הרחבה פנימה. השבדים חידשו את המשחק ומיד השיגו את השוויון לאחר שמהלך קבוצתי העמיד את אולה טויבונן במצב קורץ בתוך הרחבה וחלוץ טולוז שיגר פנימה (23). אבל אקורד הסיום היה שייך לצ'יליאנים. זאת לאחר שמרקו בלאדוס השתלט על כדור שנהדף מהשוער השבדי וכבש מקרוב לרשת של כריסטופר נורדפלט בדקה ה-90.

גאורגיה - ליטא 0:4

משחק הידידות בין שתי נבחרות שכמובן לא יופיעו במונדיאל, הסתיים בניצחון גאורגי מוחץ. ארנסטס שטקוס מהפועל חיפה פתח בשער של האורחים והוציא ארבעה כדורים מהרשת בתוך 25 דקות במחצית הראשונה ((גיורגי פפונאשווילי 15, גיורגי קביטליה 23, ואלרי קזיאשווילי 31 בפנדל, גיורגי צ'קבטאדזה 40). נריוס ולסקיס מבני יהודה ודרוידס שרנאס מהפועל כפר סבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully