וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: התל אביביות מנסות לצאת מהמשבר

24.3.2018 / 16:32

עם שני ניצחונות בתשעת המשחקים האחרונים שלה, מכבי תל אביב תארח את עירוני נהריה (21:05, ספורט 5) שניצחה פעמיים בסיבוב השני. הפועל תל אביב תצא לנס ציונה (19:25, ספורט 5) עם ניצחון אחד בחמשת המשחקים האחרונים

one

משחקי המחזור ה-21 בליגת העל יימשכו מחר (ראשון) עם שני מפגשים נוספים. מכבי תל אביב, שקרובה להיות מודחת מהמשך עונת היורוליג שלה, תנסה לצאת לויטוריה עם תחושה טובה מול עירוני נהריה המתרסקת (90:98 למכבי תל אביב בעין שרה בסיבוב הראשון). הפועל תל אביב, שניצחה פעם אחת בחמשת המחזורים האחרונים, יוצאת למשחק חוץ קשה מול עירוני נס ציונה המשתפרת (81:86 להפועל תל אביב בדרייב אין בסיבוב הראשון).

דיאנדרה קיין, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יהיה בצד המנצח הפעם? דיאנדרה קיין/ברני ארדוב

מכבי תל אביב - עירוני נהריה (21:05, ספורט 5)

שני ניצחונות בלבד בתשעת המשחקים הרשמיים האחרונים, זה המאזן הנוראי שעמו מגיעה מכבי תל אביב לשבוע הקרוב, שבוע בו היא צפויה לאבד סיכוי באופן רשמי בעונת היורוליג שלה. הצהובים רשמו דווקא משחק מעודד נגד פנאתנייקוס ביום חמישי האחרון ביד אליהו, שלא היה מלא, אך עדיין יצאו עם הפסד דרמטי, וכעת רק נס יעזור להם לסיים בין שמונה הראשונות. עם המטען הזה חוזרים השחקנים של נבן ספאחיה לליגה, למשחק ביתי, מקום בו הפסידו לא פחות מארבעה פעמים העונה עד כה, ויודעים שכל תוצאה חוץ מניצחון רק יחריף את תחושת המשבר המלווה את התקופה האחרונה. פייר ג'קסון וארט פרחוסקי לא יתלבשו בשורות הצהובים.

הדבר היחיד שיכול לעודד את הצהובים היא היריבה שלהם שמגיעה כמעט בהזמנה. חמישה הפסדים מתוך ששת משחקי הליגה האחרונים שלהם, שני ניצחונות ליגה בלבד בסיבוב השני ומאזן חוץ נוראי שכולל תשעה הפסדים רצופים הפכו את הסגולים למועמדים בולטים לרדת בסיום העונה לליגה השנייה. בנהריה מנסים מזה למעלה מחודשיים לבצע שינוי בסגל, ולשחרר את דנזל ליבינגסטון שקלע 0.3 נקודות בשלושת המחזורים האחרונים בהם שותף, ולהחליפו ברכז, אך בשלב הזה הדברים לא מצליחים. לוואלה! ספורט אף נודע כי הקבוצה מעוניינת למצוא שחקן פנים טוב יותר מטיירון נאש, שחזר במהלך העונה למועדון, וינסו לעשות זאת גם כן בתקופה הקרובה. שי סגלוביץ' יעמוד על הקווים זה משחק שני ברציפות בעקבות ההשעייה של אריק אלפסי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו. ברני ארדוב
שינוי מגמה מדאיג. פרנקו/ברני ארדוב

עירוני נס ציונה - הפועל תל אביב (19:25, ספורט 5)

אחרי סיבוב ראשון חלש שהפך אותה באופן טבעי לאחת המועמדות הבולטות לירידה ללאומית הצליחה עירוני נס ציונה לבצע שינוי משמעותי במגמה של העונה שלה, והכתומים כעת בעמדת זינוק טובה לכניסה לפלייאוף לפני הסיבוב השלישי. הקבוצה של נדב זילברשטיין רשמה חמישה ניצחונות בתשעה משחקים בסיבוב השני, כשאת עיקר השינוי מביא קאליף וואייט, אך לא רק הוא - עלייה משמעותית גם ביכולתיהם של דקוואן קוק ואלישי כדיר היו שם בדיוק בזמן הנכון עבור הקבוצה ששבה הקיץ לליגת העל. בנס ציונה יודעים שאם ידעו לנצח לפחות אחד משני המשחקים הקרובים עד לסיום הסיבוב, יוכלו באמת לשנות את הציפיות שלהם למלחמה על הפלייאוף, ולפתוח פער משמעותי ממלחמות ההשרדות לקראת הסיבוב הנועל את העונה. ג'רון ג'ונסון שוחרר השבוע ללבלואה הצרפתית.

אם בנס ציונה הצליחו להפוך את העונה שלהם לאחרונה, בהפועל תל אביב מודאגים משינוי המגמה הכללי שלהם בחודשיים האחרונים. ניצחון אחד בחמישה משחקים, שגם הוא הושג באופן דרמטי במיוחד, מעלה עוד יותרר את מפלס הלחץ והאי נוחות בסביבת הדרייב אין. בקבוצה בוחנים את מצב שוק השחקנים כשמעמדו של טייווין מקי מעורער מתמיד, כשבחמישה מתוך ששת המחזורים האחרונים קלע 2 נקודות בממוצע, ורק משחק שיא שבא באמצע נגד גלבוע/גליל מונע מהחודשיים האחרונים שלו להיות קטסטרופליים במיוחד. הפסד לנס ציונה, כשבמחזור סיום הסיבוב מחכה להם היריבה העירונית, ידרדר את האדומים ממלחמה על הביתיות בפלייאוף, למלחמה על עצם הכניסה לשמונה האחרונות בסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully