וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ' חתם בל.א. גלאסקי: "מקום אחר, אבל אותו זלאטן"

החלוץ השבדי בן ה-36 הוצג רשמית בקבוצתו החדשה ונשמע נלהב: "לא התלבטתי לרגע, אני בטוח שזה המקום הנכון בשבילי. אני עדיין צריך להיכנס לכושר משחק, אבל בטוח שאצליח כאן"

רויטרס

ל.א. גלאקסי הודיעה היום (שישי) על החתמתו של זלאטן איברהימוביץ'. החלוץ השבדי בן ה-36, ששיחק בעבר באייאקס, יובנטוס, אינטר, ברצלונה, מילאן, פריס סן ז'רמן, מנצ'סטר יונייטד וכמובן בנבחרת שבדיה, כבש במהלך הקריירה שלו יותר מ-450 שערים וסיים את הקריירה האירופית שלו עם המעבר לארצות הברית.

"לאור העובדה שהחלטתי לעבור לארצות הברית, היה טבעי מבחינתי להצטרף למועדון המצליח ביותר ב-MLS, ל.א. גלקסי", אמר איברהימוביץ', "אני נרגש מאוד להצטרף למועדון עם מורשת מנצחת שמרשימה מאוד ב-20 השנים האחרונות. אני רוצה להודות לכולם במועדון שהפכו את זה לאפשרי. אני מחכה להכיר את חבריי החדשים, להצטרף אליהם, לשחק באצטדיון בלוס אנג'לס מול האוהדים שלנו ולעזור לקבוצה העונה". במהלך הקריירה שלו זכה החלוץ השבדי ב-11 אליפויות בארבע מדינות שונות ובליגה האירופית, בגביע העולם לקבוצות, בסופרקאפ האירופי, בשלושה גביעים באיטליה, שלושה גביעים בצרפת ובגביע ההולנדי. בסך הכול, הוא כבש 421 שערים בקבוצות ו-62 במדים הלאומיים של שבדיה כשהוא מוסיף לכך 159 בישולים.

איברהימוביץ' הוסיף: "אני חושב שזה המקום הנכון בשבילי, יש לי הרבה לתת ואני יכול לעזור להם מאוד. זו הקבוצה הטובה ביותר בארצות הברית אז לא היו לי ספקות. יש לי הרבה ציפיות, אני תמיד שם הרבה לחץ על עצמי. אני חושב שיש לי הרבה לתת ועם הניסיון שיש לי, אני מקווה שנוכל לחלוק את האושר בניצחון. אני מרגיש טוב, אני מתאמן קשה מאוד, לא שיחקתי כבר זמן מסוים ואני לא רגיל לזה, אז אני צריך להיכנס לכושר משחק כמובן. אני נרגש ומצפה למשחקים כבר. אני רוצה להשיג מה שאפשר, לכל מקום אליו הלכתי הצלחתי בו. אני חושב שזה ב-DNA שלי, אני אוהב לזכות בתארים, זה לא עניין של מזל. זה מקום שונה, אבל אותו זלאטן".

זלאטן איברהימוביץ' שחקן לוס אנג'לס גלקסי. אתר ל.א. גלקסי, אתר רשמי
שיהיה בהצלחה. איברהימוביץ'/אתר רשמי, אתר ל.א. גלקסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully