וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הרצליה והפועל ראשון לציון נפרדו בתיקו 35:35

המוליכה והשלישית בטבלה סיפקו משחק דרמטי, מרתק והפכפך, בזמן שהצהובים נכנעו בביתם 31:24 לעירוני רחובות ופספסו הזדמנות לעלות למקום הראשון. ברביעי: מחזור הסיום של העונה הסדירה

אובראד ראדולוביץ בני הרצליה, שי נתן הפועל ראשון לציון. גבי אלאלוף, הפועל ראשון לציון, אתר רשמי
אובראד ראדולוביץ בני הרצליה, שי נתן הפועל ראשון לציון/אתר רשמי, גבי אלאלוף, הפועל ראשון לציון

המחזור האחד לפני אחרון בליגת העל בכדוריד נערך היום (שישי) וסיפק דרמה גדולה, כאשר בני הרצליה והפועל ראשון לציון נפרדו ב-35:35 בתום משחק צמרת מרתק ומכבי תל אביב פספסה הזדמנות לנצל זאת ולעלות למקום הראשון, עם הפסד ביתי 31:24 לעירוני רחובות. ביום רביעי ייערך המחזור האחרון ואז ייקבעו המיקומים לסדרות הפלייאוף, שיחלו ב-13 באפריל.

האלופה מכבי ראשון לציון ניצחה את נס ציונה 27:32. א.ס. רמת השרון גברה 26:30 על הפועל קרית אונו, והשתיים מדורגות במקומות 4-5 עם 29 נקודות כל אחת. סוגרת הטבלה מקרית אונו התקרבה היום לעבר ירידת ליגה, שכן מכבי קרית מוצקין ניצחה את מ.כ יובלים חולון, 25:26, והגדילה את היתרון על פני המקום האחרון לשש נקודות.

להפסד של חולון כבר יש השפעה, בעקבות ניצחונה של הפועל רמת גן באשדוד - 24:31. רמת גן שמדורגת במקום התשיעי צימקה לנקודה בלבד את הפער מחולון, ורק ביום רביעי - על קו הסיום - תיקבע הקבוצה השמינית בפליאוף העליון (שקרוב לוודאי גם תפגוש ברבע הגמר את הפועל ראשון לציון שקרובה להבטיח לעצמה את המקום הראשון). אשדוד ירדה בעקבות ההפסד למקום השביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully