וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה לאדומים: הפועל אשדוד הבטיחה את עלייתה לליגה א'

האשדודים הביסו 0:8 את נועלת טבלת ליגה ב' דרום ב', עירוני בית שמש, כדי להבטיח את ההעפלה. אריאל טרבלסי חגג עם רביעייה, גם דוד רביבו, שלו, וורקאט ואטיאס השתתפו בחגיגה

שחקני הפועל אשדוד חוגגים עלייה לליגה א'. קובי אליהו
חוגגים עלייה. שחקני הפועל אשדוד/קובי אליהו

מזל טוב: הפועל אשדוד הבטיחה היום (שישי) את העפלתה לליגה א' דרום אחרי שהביסה 0:8 בחוץ את נועלת טבלת ליגה ב' דרום ב', עירוני בית שמש. הפועל פתחה פער של 12 נקודות על פני השנייה מכבי עירוני אשדוד, וזאת כשנותרו שני מחזורים בלבד לסיום העונה. מאמן הקבוצה, פיני עייש, החזיר את הקבוצה לליגה א' לראשונה מאז עונת 1989/90.

במשחק עצמו, אחרי מחצית ראשונה מאופסת, אשדוד התפוצצה עם שמינייה במחצית אחת. אריאל טרבלסי חגג עם רביעייה, כשאת השלושער הוא כבש בפחות מעשר דקות (62, 65, 72 ו-90), משה שלו (77), גדיף וורקאט (80), דוד רביבו (85) ודניאל אטיאס (89) הוסיפו ונתנו את האות לחגיגות עבור האדומים.

המועדון שיחק שנים רבות בליגה הארצית בגלגולו הראשון, עד שבשנת 1999 הקבוצה התאחדה עם מכבי עירוני אשדוד והפכה למ.ס. אשדוד שמשחקת היום בליגת העל. בשנת 2001 אוהדים של הקבוצה הקימו אותה בתור "הפועל נמל אשדוד", אך בתום העונה השנייה בליגה ב' הקבוצה התפרקה. הקבוצה הוקמה פעם נוספת, הפעם באפריל 2015, והיום כאמור הבטיחה את עלייתה לליגה א' בה תשחק בעונה הבאה.

שחקני ואוהדי הפועל אשדוד חוגגים עלייה לליגה א'. קובי אליהו
השחקנים חוגגים עם האוהדים/קובי אליהו
שחקן הפועל אשדוד עם סיגר. קובי אליהו
חגיגה גדולה/קובי אליהו
דוד רביבו חוגג עם שמפנייה את עליית הפועל אשדוד לליגה א'. קובי אליהו
דוד רביבו חוגג/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully