וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: אשדוד רחוקה ניצחון מהגמר, גם רמלה ביתרון 0:2 בסדרה

האלופה גברה 57:70 בחוץ על אליצור חולון, עלתה ל-0:2 בסדרת חצי הגמר וקרובה מאוד לגמר שישי ברציפות. הקבוצה של אלי רבי עשתה גם היא צעד משמעותי לקרב על התואר עם 88:95 על רמת חן

שחקנית מכבי אשדוד שי דורון, שחקנית אליצור חולון דניאל אדאמס. עודד קרני מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל,
שי דורון לפני דניאל אדאמס/עודד קרני מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

סדרות חצי גמר הפלייאוף של ליגת העל בנשים נמשכו הערב (חמישי) ושתי הקבוצות שניצחו במשחקים הראשונים המשיכו במומנטום ועלו ל-0:2. מכבי אשדוד ניצחה בחוץ 57:70 את אליצור חולון ואליצור רמלה גברה בביתה 88:95 על מכבי רמת חן.

האלופה הייתה הראשונה להתייצב במרחק ניצחון אחד בלבד מגמר חמישי ברציפות. היא הובילה לכל אורך ההתמודדות מול הקבוצה אותה ניצחה גם בגמר הגביע העונה, והבטיחה לעצמה את הניצחון עם רבע שלישי של 10:17. שי דורון הוליכה את הקלעיות של המנצחת עם 18 נקודות, וקיבלה עזרה אדירה גם מצ'לסי הופקינס (14 נקודות, 10 ריבאונדים, שבעה אסיסטים וארבע חטיפות), מטיפאני ג'קסון (10, 14, 6) ומטיפאני הייז (15, 9, 5 חטיפות). 19 נקודות ושבעה כדורים חוזרים של דניאל אדאמס מנגד שוב לא הספיקו לחולוניות.

שחקני אליצור רמלה אלכסיס ג'ונס. אודי ציטיאט מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל,
משחק מפלצתי. אלכסיס ג'ונס/אודי ציטיאט מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

רמת חן, שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון, קרובה מאוד לסיים את דרכה העונה אחרי שסוף הפסידה לקבוצה של אלי רבי. המשחק היה צמוד לכל אורכו אך ברבע האחרון המארחות שמרו על ריכוז והצליחו להשאיר אצלן את היתרון. אדוט בולגק הפגיזה 33 נקודות להן הוסיפה שמונה ריבאונדים ואלכסיס ג'ונס תרמה 30, 6, שמונה אסיסטים ושלוש חטיפות משלה. רנה מונטגמרי (22 נקודות) ושירן צעירי (21) הובילו את המפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully