וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: סימונה האלפ נפצעה והתקשתה, ניצחון מרשים לדניס שפובאלוב

המדורגת ראשונה בעולם חזרה מפיגור מערכה ל-6:3, 3:6, 5:7 מול אושן דודן הצרפתייה. הקנדי הצעיר שמט יתרון 1:5 במערכה השלישית ולא ניצל חמש נקודות משחק, אבל ניצח את ויקטור טרויצקי

דניס שפובאלוב טניסאי קנדי. רויטרס
איזו דרמה גדולה. שפובאלוב/רויטרס

טורניר מיאמי מסבב הפרמייר מנדטורי אצל הנשים והמאסטרס 1,000 אצל הגברים נמשך היום (חמישי) כשאצל הנשים המדורגות הבכירות כבר נכנסות לעניינים.

הדרמה הגדולה של היום הגיעה מהמשחק בין דניס שפובאלוב הקנדי (46 בעולם) לוויקטור טרויצקי (68). שפובאלוב הצעיר הוביל כבר 1:5 במערכה השלישית והגיש למשחק, אבל לא הצליח לנצל שתי נקודות משחק במשחקון הזה ונשבר. לאחר מכן היו לו עוד שלוש נקודות משחק והוא שוב לא הצליח להשתמש בהן עד שטרויצקי חזר ל-5:5. המשחק הלך לשובר שוויון, בו הצליח דווקא הסרבי הוותיק להשיג נקודת משחק ב-5:6, אבל שפובאלוב זכה בשלוש נקודות ברציפות בדרך לניצחון 3:6, 7:6 (4), 6:7 (6) במשחק שארך שעתיים וחצי.

יושיהיטו נישיאוקה היפני בן ה-22, שרשם הצלחה גדולה בשנה שעברה לפני שנפצע בצורה קשה מאוד ולא שיחק קרוב לשנה, מתחיל לחזור לאט לאט לעניינים והצליח לעלות לסיבוב השני עם 2:6, 4:6 מול אלכס דה מינור האוסטרלי הצעיר, המדורג 130. ניקולא קוהן הספרדי, שנולד באוסטריה וגדל בגרמניה, הצליח לרשום ניצחון ראשון במשחק השני שלו בלבד בסבב ה-ATP. הספרדי, שמדורג 211 בעולם ונחשב לכישרון גדול, ניצח 6:7 (4), 4:6 את דריאן קינג מברבדוס (172).

אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה. רויטרס
קרבר טיילה/רויטרס

סימונה האלפ הרומנייה, המדורגת ראשונה בעולם וכמובן גם בטורניר, הייתה צריכה לעבוד קשה מאוד וסבלה מפציעה בצוואר במהלך המשחק, אבל בסופו של דבר ניצחה 6:3, 3:6, 5:7 את אושן דודן הצרפתייה (98) בדרך לסיבוב השלישי. גם אנסטסיה פאבליוצ'נקובה הרוסייה (25) עלתה עם 2:6, 6:3, 2:6 מול אלכסנדרה סאסנוביץ' הבלארוסית (46).

קרינה ויטהופט, שהצליחה לנצח בסיבוב הראשון את טטיאנה מריה בדרבי גרמני, שוב עברה יריבה גרמנייה כשהפתיעה עם 6:7 (2), 6:4, 4:6 את יוליה גרגס, המדורגת 13 בעולם ו-12 בטורניר. גרגס, שנעלה את השנה שעברה בצורה מצוינת ופתחה גם את הנוכחית טוב, מעט דועכת בשבועות האחרונים.

אנג'ליק קרבר, המדורגת 10 בעולם ובטורניר, הרשימה מאוד כשהביסה 2:6, 2:6 את יוהאנה לארסון השבדית (76) ועלתה בתוך שעה ועוד ארבע דקות אל הסיבוב השלישי. קרבר תנסה לרשום טורניר טוב אחרי שבשבוע שעבר הובסה על ידי דריה קסאטקינה באינדיאן וולס. גם אגניישקה רדוואנסקה הצליחה לעלות לסיבוב השלישי. הפולנייה, שמדורגת 32 בעולם, נזקקה לשעה ועוד 51 דקות על מנת לצלוח מכשול לא פשוט בדמותה של אליסון ואן אויטבנק הבלגית (51) עם 3:6, 6:7 (4).

אנסטסיה סבאסטובה הלטבית, המדורגת 17 בעולם, ניצחה 5:7, 4:6 את אליזה קורנה הצרפתייה (38). קרולינה פלישקובה הצ'כית, המדורגת שישית בעולם, הצליחה לעלות אל הסיבוב השלישי בתום משחק קשה ו-5:7, 5:7 מול קטיה מקארובה הרוסייה (36).

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
סימונה האלפ טניסאית רומנייה. GettyImages
סבלה מפציעה בצוואר. האלפ/GettyImages
יוליה גרגס טניסאית גרמנייה. AP
הדחה מוקדמת. גרגס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully