וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: סרינה וויליאמס הובסה על ידי נאומי אוסקה בסיבוב הראשון

האמריקאית התקשתה להוות יריבה אמיתית לאלופת אינדיאן וולס הטרייה ונוצחה 6:3, 6:2 בתוך שעה ועוד 17 דקות. ריצ'רד וויליאמס היה במשחק. ויקטוריה אזרנקה הביסה 3:6, 0:6 את סיסי בליס

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. AP
עדיין רחוקה מהטופ. סרינה/AP

טורניר מיאמי מסבב הפרמייר מנדטורי אצל הנשים והמאסטרס 1,000 אצל הגברים נמשך היום (רביעי) כשחלק מהשמות הגדולים מתחילים להיכנס לסבב המשחקים.

סרינה וויליאמס, שמשחקת בטורניר השני מאז החזרה מההיעדרות בשל לידת ביתה, נכנסה לטורניר עם כרטיס חופשי בגלל הדירוג הנמוך אליו הידרדרה (491) ולכן גם קיבלה הגרלה קשה ופתחה מול אלופת אינדיאן וולס הטרייה נאומי אוסקה היפנית (22). סרינה, שנתמכה על ידי אביה ריצ'רד שהגיע לטורניר וחזר לטניס אחרי זמן רב, לא הצליחה בכלל להוות יריבה לאוסקה המצוינת והובסה 6:2, 6:3 אחרי שעה ו-17 דקות. באינדיאן וולס וויליאמס עוד נראתה טוב וניצחה פעמיים לפני שהפסידה לוונוס וויליאמס, אבל הערב היא בכלל לא הייתה בכיוון לסכן את אוסקה ששייטה בדרך לניצחון מרשים שמראה על בגרות רבה.

ויקטוריה אזרנקה, המדורגת 186 בעולם, שלא שיחקה מאז ווימבלדון בשנה שעברה ועד טורניר אינדיאן וולס בשל ענייני מאבק אפוטרופסות על בנה ליאו, הצליחה לעלות לסיבוב השני בטורניר. הבלארוסית בת ה-28, אלופת אוסטרליה פעמיים בעבר, הרשימה מאוד וניצחה 3:6, 0:6 את סיסי בליס האמריקאית בת ה-18 שמדורגת 44 בעולם.

אפרופו ווימבלדון בשנה שעברה אז בת'ני מאטק סנדס האמריקאית הוותיקה נפצעה בשנה שעברה בצורה קשה מאוד בטורניר, במהלך משחק מול סוראנה קירסטאה. הערב היא חזרה אל הסבב לראשונה מאז, אבל לא יכלה לאליזה קורנה הצרפתייה (38), שנזקקה לשעה ו-37 דקות על מנת לנצח אותה 2:6, 5:7. קרינה ויטהופט, המדורגת 57 בעולם, הצליחה גם היא לעלות לסיבוב השני עם 3:6, 4:6 בדרבי גרמני מול טטיאנה מריה (58). גם קטיה מקארובה (36) עלתה לסיבוב השני אחרי 2:6, 6:2, 4:6 מול טימאה באשצ'ינסקי (48).

נאומי אוסקה טניסאית יפנית. AP
משחק מרשים מאוד. אוסקה/AP
ויקטוריה אזרנקה טניסאית בלארוסית. AP
הרשימה מאוד. אזרנקה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully