וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: סל ניצחון משוגע, ושדר משוגע לא פחות

הליגה האיסלנדית סיפקה קטע נהדר שכדאי לכם לראות עם ווליום. וגם: שחקן מאורוגוואי זרק לפטופ על אוהד, מה ריגש את שגרירות ארצות הברית בתימן ובטורקיה רוכבים על אופניים במים

צילום מסך

סל ניצחון מדהים מהליגה האיסלנדית. טיפ שלנו: תגבירו את הווליום

הכל בסדר אדון ג'ונס?

שחקנה של בפאלו בילס, זיי ג'ונס, נקלע לסיטואציה די מוזרה ביום שני האחרון בלוס אנג'לס וסיים את הלילה באזיקים. אז מה היה שם? על פי TMZ, ג'ונס היה עם אחיו, קיילב, שגם משחק ב-NFL בקבוצת מינסוטה ויקינגס, ומסיבה לא ברורה ניסה לקפוץ מהחלון של הקומה ה-30 אך נעצר על ידי אחיו. בשלב מסוים זיי צעק, על פי עדי ראייה: "אני הולך להילחם עבור ישו", וברח מאחיו בדרכו לדירתו של חברה של קיילב, כל זאת כאשר הוא בעירום מלא. הוא רץ למרפסת איזורית ובעט עם רגלו בחלון, שנשבר. לאחר מכן המשטרה הגיעה ולקחה את ג'ונס לטיפול רפואי. בפאלו בילס הוציאה הודעה רשמית בה הודיעה: "אנחנו עדיין אוספים מידע על המקרה, וכרגע אין לנו תגובה". מישהו מסוגל להבין מה קרה שם?

צפו בתקרית

בדמינטון זוגות זה ה-דבר

כמיטב המסורת: שחקני באר שבע חוגגים יום הולדת לטוני וואקמה

התגעגעתם? דאעש חזר לאיים על ליאונל מסי לקראת המונדיאל

לפטופ על הראש!

האלימות בעולם הכדורגל ממשיכה, ושוב זה קורה באורוגוואי. הפעם שחקן מלדונדו המתוסכל זרק לא פחות מלפטופ על אחד מהאוהדים, שנפגע בראשו ונזקק לטיפול. אאוץ'.

שגרירות ארצות הברית בתימן מתגאה ברכש החדש

שגרירות ארצות הברית בתימן כנראה משועממת. כמה משועממת? מישהו בשגרירות שיחק במשחק הכדורסל "רייבל סטאר בסקטבול" לפלאפון, ונרגש כל כך מכך שקיבל את הסנטר האוסטרלי ברוס בולטו שהוא החליט לצייץ את זה. לא מחשבונו האישי, אלא מחשבון השגרירות. אולי מדובר בקוד סודי?

נשאר שיא העולם ברכיבה על אופניים מתחת למים בטורקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully