וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רחובות שוב הפסידה, קרית אתא עלתה זמנית למקום הראשון

המוליכה ערב המחזור ספגה הפסד שני ברצף, 76:66 ביתי להפועל רמת גן, הקבוצה של שרון אברהמי ניצלה זאת ועקפה אותה עם 82:88 על מגדל העמק. ברביעי: קרית גת תוכל לעלות לפסגה

שרון אברהמי מאמן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
בדרך חזרה לליגת העל? אברהמי/לירון מולדובן

אחרי שהמחזור ה-23 בליגת הלאומית נפתח עם ניצחון של מכבי מוצקין על הפועל חיפה, הערב (שלישי) התקיימו חמישה משחקים נוספים בסופם אליצור קרית אתא עלתה למקום הראשון על חשבון מכבי רחובות. מכבי קרית גת תוכל להשתלט על הפסגה אם תגבור על הפועל גליל עליון במשחק שינעל את המחזור ביום רביעי.

קרית אתא ניצחה 82:88 את הפועל מגדל העמק בזכות משחק התקפה מאוזן מאוד וחמישה קלעים בדאבל פיגרס, אותם הוביל דניאל דנינו עם 17 (להם הוסיף שישה ריבאונדים וחמישה אסיסטים). הקבוצה של שרון אברהמי נתקלה ביריבה עיקשת, שהובילה בסיום הרבע הראשון והציגה עיקשות מרשימה כדי להישאר במשחק עד הרגע האחרון, אך נכנעה למרות 22 נקודות ו-14 כדורים חוזרים של ג'יימי הול.

הרחובותיים לא הצליחו להתאושש מההפסד ב-15 הפרש להפועל חיפה במחזור הקודם, ושוב נכנעו בפער דו ספרתי מול קבוצה שהיא אינה מאריות הליגה, הפעם 76:66 בבית נגד הפועל רמת גן. מרכוס רלפורד קלע 23 ואלונזו קולמן השיג דאבל דאבל של 18 נקודות ו-12 ריבאונדים, אך האורדונים ברחו ברבע השלישי וחגגו בסיום בזכות 23 נקודות של ראשן מאדן.

שאר התוצאות:

הפועל עפולה - מכבי הוד השרון 86:93
מכבי רעננה - הפועל כפר סבא 70:96
אליצור יבנה - הפועל באר שבע 94:71

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully