וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מליח מחמטוגלו: "המשחק מול מכבי חשוב מאוד, יש לה הרבה גארדים מוכשרים"

שחקן פנרבחצ'ה רוצה לעצור רצף של שלושה הפסדים לצהובים (19:45, ערוץ 14): "הם משחקים מהר מאוד, נצטרך לעצור אותם עם הגנה קבוצתית". אוברדוביץ': "מכבי אוהבת לרוץ, צריך להיות מוכנים"

one

פנרבחצ'ה תארח הערב (שלישי, 19:45, ערוץ 14) את מכבי תל אביב, כשהיא יודעת שניצחון עשוי להבטיח לה את יתרון הביתיות בהצלבה. הצהובים מגיעים לטורקיה עם רצף מפתיע משהו של שלושה ניצחונות על ז'ליקו אוברדוביץ', והיום הם נואשים להאריכו על מנת לשוב למקום השמיני על חשבון באסקוניה.

"בתשעה ימים יש לנו חמישה משחקים", אמר אוברדוביץ'. "אנחנו צריכים שתהיה לנו הארנגיה כדי להיות מוכנים. למכבי יש סגנון מסוים, עם הרבה אגרסיביות בהגנה, היא אוהבת לרוץ ולזרוק שלשות. בגלל זה היא גם לוקחת הרבה ריבאונדים. נצטרך להיות מוכנים לזה ולשחק היטב, אני מקווה ששוב תהיה אווירה נהדרת באולם".

רצף חמשת ניצחונות היורוליג של אלופת אירופה נקטע בשבוע שעבר, עם הפסד דרמטי לצסק"א מוסקבה. מליח מחמטוגלו מקווה שהוא וחבריו יצליחו להתאושש: "זה משחק חשוב מאוד. מכבי היא אחת הדוגמאות הטובות ביותר ביורוליג לסגנון משחק מהיר, יש לה הרבה גארדים מוכשרים. נצטרך לעצור אותה עם הגנה קבוצתית ולהיזהר במאבק הריבאונדים. אנחנו קרובים מאוד לסיום העונה הסדירה, ומנסים לשפר עמדות ולהגיע למקום הכי גבוה שאפשר".

שחקן פנרבחצ'ה מליח מחמטוגלו. GettyImages
דריכות רבה אצל הטורקים. מחמטוגלו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully