וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: א.ס. רמת השרון ניצחה 28:38 את מכבי קרית מוצקין

רמת השרון נצמדה לאלופה מכבי ראשון לציון שבמקום הרביעי עם ניצחון במשחק ההשלמה מהמחזור ה-16, יובל כץ הצטיין עם 7 שערים. נבחרת ישראל תתכנס מחר לקראת הטורניר בגאורגיה

שחקני נבחרת ישראל בכדוריד רם טורקניץ, עומר גרא, דן טפר. איגוד הכדוריד הליטאי,
מתכוננים לטורניר בגאורגיה. שחקני נבחרת ישראל/איגוד הכדוריד הליטאי

א.ס. רמת השרון ניצחה הערב (שני) את מכבי קרית מוצקין 28:38, במסגרת משחק השלמה מהמחזור ה-16. בעקבות הניצחון, רמת השרון נצמדת לאלופה מכבי ראשון לציון שבמקום הרביעי, כאשר לשתיים 27 נקודות כל אחת. מנגד, מכבי קרית מוצקין נותרת במקום הלפני האחרון עם 10 נקודות (ארבע נקודות יותר מאשר לקרית אונו שבמקום האחרון, המוליך אל הליגה הלאומית בתום הבית התחתון). יובל כץ היה המצטיין בשורות רמת השרון וכבש 7 שערים מ-8 ניסיונות. דושאן אנדרייביץ', בן ליברטי ומילאן פאבלוביץ' הוסיפו 5 שערים לזכות המקומיים.

שני מחזורים נותרו לסוף הליגה הסדירה, וביום שישי יתקיים המחזור ה-21 שבמרכזו יעמוד המפגש בין השלישית בטבלה בני הרצליה למוליכה הפועל ראשון לציון, שעשוי להכריע את גורל המקום הראשון והבטחת יתרון הביתיות. מי שתארוב למפגש הזה היא מכבי תל אביב, השנייה בטבלה, שמרוחקת נקודה אחת בלבד מראשון לציון שאותה ניצחה ביום שישי האחרון.

מחר יתכנסו שחקני נבחרת ישראל למפגש ראשון ושיחה עם יו"ר האיגוד מיקו צרפתי. הנבחרת תצא במהלך חול המועד של פסח לטורניר בגאורגיה, בהשתתפות הנבחרת המקומית, פינלנד ואיטליה. מי שידריכו את הנבחרת בטורניר הקרוב הם עידן מימון ובני אינגל, ששימשו כעוזריו של המאמן המקדוני זבונקו שנדובסקי שסיים לאחרונה את תפקידו בנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully