וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: אשדוד עלתה ל-0:1 בחצי הגמר, רמלה ניצחה את רמת חן בחוץ

האלופה לא התקשתה לעשות צעד לעבר גמר שישי רצוף, עם 54:74 ביתי על אליצור חולון, בזכות משחק נהדר של צ'לסי הופקינס. אלופת העונה הסדירה הופתעה בביתה 78:73 ונקלעה לפיגור 1:0

שחקני מכבי אשדוד צ'לסי הופקינס. מנהלת ליגת העל לנשים, לירון מולדובן
בדרך לעוד גמר. צ'לסי הופקינס/לירון מולדובן , מנהלת ליגת העל לנשים

סדרות חצאי הגמר של פלייאוף ליגת העל לנשים יצאו הערב (שני) לדרך עם ניצחון קליל של האלופה מכבי אשדוד 54:74 על אליצור חולון, ועם ניצחון חוץ מפתיע של אליצור רמלה, 73:78 על מכבי רמת חן, שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון. המשחקים הבאים בסדרות ייערכו ביום חמישי.

שחקנית אליצור רמלה אלכסיס ג'ונס. עודד קרני, מנהלת ליגת העל לנשים,
משחק נהדר לאלכסיס ג'ונס/עודד קרני, מנהלת ליגת העל לנשים

נתחיל עם האשדודיות, שעשו צעד לעבר הופעה שישית ברצף בגמר ומקוות להניף את הצלחת בפעם החמישית ברציפות. השחקניות של עדן ענבר נהנו מיופי של משחק של צ'לסי הופקינס הנפלאה (18 נקודות, 8 כדורים חוזרים, 6 אסיסטים), הובילו ממש מהרגע הראשון והגדילו עוד ועוד את היתרון בדרך לניצחון. חולון אמנם גברה על הקבוצה מעיר הנמל פעמיים בעונה הסדירה, אך נכנעה לה בגמר הגביע בתחילת החודש וגם סדרת הפלייאוף נפתחה ברגל שמאל מבחינת החולוניות למרות דאבל דאבלים של דניאל אדאמס ושל קריסטל ברדפורד (שתיהן 21 ו-13).

במשחק השני נרשמה כאמור הפתעה, כאשר רמלה שסיימה רביעית את העונה הסדירה והפסידה במהלכה פעמיים לרמת חן, הצליחה להשיג מולה ניצחון ולעלות ל-0:1 בסדרה. הקבוצה של אלי רבי ניצחה את המחצית השנייה 37:49 וחגגה בסיום, הרבה בזכות 22 נקודות ו-15 ריבאונדים של אדט בולגק ו-21 נקודות של אלכסיס ג'ונס. 28 של רנה מונטגומרי מנגד לא הספיקו.

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
שחקני אליצור חולון דניאל אדאמס. מנהלת ליגת העל לנשים, לירון מולדובן
חולון שוב נכנעה מול אשדוד. דניאל אדאמס/לירון מולדובן , מנהלת ליגת העל לנשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully