וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד ופנאתינייקוס בפלייאוף, ז'לגיריס קרובה

היוונים הביסו 71:91 את הכוכב האדום בזכות הצגה גדולה של ניק קלאתיס וייאבקו על הביתיות עם הבלאנקוס, שעלו למרות הפסד 96:88 לוולנסיה. הקבוצה של שאראס ניצחה 65:77 את מילאנו

ניק קלאתיס שחקן פנאתינייקוס. GettyImages
שורה סטטיסטית מפחידה. קלאתיס/GettyImages

המאבק על פלייאוף היורוליג מתחמם והערב (שלישי) החל המחזור ה-27. ריאל מדריד הפסידה לוולנסיה אבל הבטיחה את מקומה בטופ 8 בזכות ההפסד של מכבי תל אביב, וכך עם פנאתינייקוס שהביסה את הכוכב האדום. ז'לגיריס ניצחה את מילאנו וקרובה גם היא להצטרף אליהן. שלוש הקבוצות מחזיקות באותו מאזן (11:16) ומחר חימקי מוסקבה תוכל להצטרף אליהן אם תנצח, כך שהמאבק על יתרון הביתיות הולך להיות חזק עד הרגע האחרון.

ז'לגיריס - מילאנו 65:77

אחרי שני הפסדים רצופים, כולל תבוסה ב-20 הפרש לבאסקוניה, הקבוצה של שרונאס יאסיקביצ'יוס לא ליקקה דבש גם מול האיטלקים (בוודאי לא כמו במפגש בין הקבוצות בסיבוב הקודם, שהסתיים ב-62:93 מוחץ לז'לגיריס), אבל לחצו על הדוושה והצליחו להשיג ריצת 0:12 בדקות הסיום של הרבע השלישי ובפתיחת הרביעי. הריצה הזו החלה כאשר הליטאים היו בפיגור שתי נקודות, ובסיומה הם הובילו בעשר ומשם כבר לא הביטו לאחור עד לסיום. כעת, החבורה של שאראס תמתין למשחקה של באסקוניה מול באמברג, בידיעה שניצחון גרמני יבטיח לה את המקום בפלייאוף. ארון ווייט הוביל את קלעי המנצחת עם 16 נקודות להן הוסיף 8 ריבאונדים, ארתוראס גודאיטיס קלע 19 מנגד.

שחקן ז'לגיריס ארון ווייט. GettyImages
הוביל את ז'לגיריס. ארון ווייט/GettyImages

פנאתינייקוס - הכוכב האדום 71:91

בזכות הניצחון שלהם וההפסד של מכבי תל אביב, היוונים הבטיחו סופית את מקומם בפלייאוף ובשלושת המחזורים שנותרו ינסו להתברג בטופ 4 כדי להשיג יתרון ביתיות. ניק קלאתיס הנהדר סיפק עוד הצגה עם 17 נקודות, חמישה ריבאונדים, 10 אסיסטים ושש חטיפות בפחות מ-25 דקות על הפרקט והסרבים, שאיבדו סופית את הסיכוי הקלוש ממילא שהיה להם, לא הצליחו לנצל את העובדה שהוא נח ברבע האחרון כדי לצאת עם תוצאה סבירה מהמשחק. כריס סינגלטון עזר לקלאתיס עם 21 נקודות.

ולנסיה - ריאל מדריד 96:88

הבלאנקוס התבשרו עוד לפני המשחק שמקומם בפלייאוף מובטח בזכות ההפסד של מכבי תל אביב, אך ההפסד הזה מסבך אותם במאבק על יתרון ביתיות. העטלפים הגיעו אחרי שני הפסדים רצופים ולאחר שהפסידו לריאל כבר פעמיים העונה (ביורוליג ובליגה) והגיעו כדי לתקן מעט את הרושם. הם הובילו לכל אורך ההתמודדות ולא נתנו לאורחים להתקרב, וסוף וסוף הגיעו למאזן דו ספרתי של ניצחונות העונה. בויאן דולבלייביץ' קלע 17 למנצחת, אותה כמות מצידם של פקונדו קמפאצו וג'פרי טיילור לא הספיקו לריאל, שסוף חסרה את לוקה דונצ'יץ' הפצוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בויאן דובלייביץ' שחקן ולנסיה מול וולטר טבארס שחקן ריאל מדריד. GettyImages
דובלייביץ' מטביע/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully