וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת גרסאות בין גל ליבוביץ' לבני יהודה: "יצטרך להוכיח את הטענות"

השופט הגיש דו"ח חמור נגד יוסי אבוקסיס ובו טען בין היתר שהמאמן ירק על אוהד של הפועל באר שבע. בני יהודה: "מגנים בתוקף את הדו"ח הזה. לייבוביץ' צריך לבדוק את עצמו"

מערכת וואלה!

השופט גל לייבוביץ' הגיש היום (שני) את דו"ח השיפוט של המשחק בין הפועל באר שבע לבני יהודה ובו ציין את התנהלותו לכאורה שלך יוסי אבוקסיס. לייבוביץ' כתב: "לאחר שריקת הסיום, בעודי עומד במרכז המגרש, רץ לעברי מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס וצעק עלי בליווי תנועות ידיים: 'למה אתה לא שורק מה שאתה רואה?! ממה אתה מפחד?!'. בנוסף, עם הירידה למנהת השחקנים ירק אבוקסיס על אחד מאוהדי הפועל באר שבע וקילל אותו 'טפו יא בן זונה...".

בבני יהודה, שם הייתה ביקורת חריפה על השיפוט של לייבוביץ' והוציאו הודעה: "מועדון הכדורגל, בני יהודה תל אביב, מגנה בתוקף את דו"ח השיפוט שהוגש היום על ידי שופט המשחק, גל לייבוביץ'. הטענה כי מאמן הקבוצה, יוסי אבוקסיס, ירק וקילל את אוהדי הפועל באר שבע היא לא פחות ממופרכת, שלא לומר על גבול הבדיונית. מדובר בטענה חמורה מאוד שמר לייבוביץ' יצטרך להוכיח, שכן מדובר בפגיעה קשה בשמו של יוסי אבוקסיס.

"כמו כן ציין לייבוביץ' שאבוקסיס פנה אליו בסיום המשחק ואמר לו: 'למה אתה לא שורק מה שאתה רואה? ממה אתה מפחד'. ברור לכולם שבדבריו של אבוקסיס אין שום דבר מאיים או לחילופין פוגע. בנוסף, רואים בבירור שאבוקסיס מזיז את שחקניו מליבוביץ', על מנת שאלה לא ידברו איתו בצורה שאינה נאותה.

"בשורה התחתונה - יוסי אבוקסיס מודע לעובדה שפעל בצורה שאינה אופיינית לו, כשפנה לשופט המשחק לאחר שריקת הסיום, אבל מכאן ועד ההאשמות החמורות שכתב מר לייבוביץ' בדו"ח השיפוט יש פער עצום. צר לנו שלייבוביץ' בוחר להסיט את האש לכיוונו של אבוקסיס, במקום לבדוק את עצמו ואת קבלת ההחלטות שלו בלא מעט מקרים אמש".

השופט גל לייבוביץ'. ברני ארדוב
דו"ח חמור. לייבוביץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully