וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הגעת לנגפורד, במכבי ראשון לציון שוקלים לצרף גבוה ישראלי

19.3.2018 / 13:25

הכתומים שוקלים צירוף ישראלי לצד זלמנסון, כדי לאפשר ללנגפורד לשחק עם סיגרס וקרופורד. דיאור פישר ירד מהפרק בשל לוח זמנים ועלויות. ברנדווין קיבל הודעה שהוא יכול לחפש קבוצה

one

מכבי ראשון לציון השלימה אמש (ראשון) את אחת ההחתמות הגדולות שביצעה אי פעם כשצירפה את קית' לנגפורד, לשעבר מלך הסלים של היורוליג, עד לסיום העונה. לנגפורד ינחת בישראל רק ביום חמישי, כשהוא צפוי לעבור בדיקות רפואיות עם נחיתתו ולהתחיל להכנס למעגל האימונים בסוף השבוע לקראת משחק הבכורה שלו נגד בני הרצליה ביום שני הבא.

הכתומים יערכו הערב את משחקם במסגרת המחזור ה-20 נגד הפועל אילת בחוץ. לוואלה! ספורט נודע כי לנגפורד אינו השינוי היחיד בסגל שמתכננת ראשון לציון, שבוחנת אפשרות לצירוף שחקן גבוה ישראלי, בנוסף לעידן זלמנסון, מה שיאפשר לה לשחק בהרכב עם שלושה גארדים זרים - לנגפורד, ג'ייסון סיגרס ודרו קרופורד. אחד השחקנים ששמם הוזכר כמועמד אפשרי להגעה הוא דיאור פישר, אך סנטר נבחרת ישראל לשעבר משחק כיום בליגה היפנית הראשונה שלא מסתיימת בקרוב, ושכרו מוערך בלמעלה מ-20 אלף דולר לחודש.

בנוסף לשלושת הגארדים מונה הסגל של שמוליק ברנר בשלב הזה עוד שני זרים - הסנטר מרפי הולוואי והפורוורד מארק טולפסן שלא כשיר בחודש האחרון בשל פציעה בידו, ועשוי לחזור לפעילות בתקופה הקרובה. כפי שאמר לוואלה! ספורט אמש יו"ר הקבוצה יצחק פרי, ההחלטה האם לעבור לשחק עם חמישה זרים בסגל, או בכל משחק להלביש ארבעה מתוך חמשת הזרים שבסגל, תלויה ביכולת גיוס הכספים של הכתומים בתקופה הקרובה. מי שעשוי לעזוב בקרוב הוא הגארד עודד ברנדווין שקיבל את אישור המועדון לחפש קבוצה.

דיאור פישר שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
לא יגיע. פישר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully