וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: המועמד המפתיע לנשיאות רוסיה - מאסימו קאררה

אזרח רוסי בחר להעניק את קולו דווקא למאמן האיטלקי של ספרטק מוסקבה. וגם: פציעה מחרידה בליגה המקסיקנית. שוויינשטייגר ואיבנוביץ' התרחבו ושחקני אתלטיק בילבאו העניקו לחברם מחווה מרגשת

צילום מסך

אזרח רוסי שהתייצב אתמול (ראשון) בקלפי בבחירות לנשיאות בחר להעניק את קולו דווקא למאמן ספרטק מוסקבה מאסימו קאררה שהוביל את המועדון לאליפות לאחר הפסקה של 17 שנה. זה כמובן לא הפריע לוולדימיר פוטין לקחת את הבחירות בהליכה.

מאסימו קאררה. צילום מסך
טופס ההצבעה המפתיע/צילום מסך

פציעה קשה במקסיקו: בלם פומאס, אלחנדרו אריבאס נפל לא טוב על המרפק ופרק אותו

אשתו של מרסלו מליון מציתה את האש

עימות בין מרסלו מליון לעדיל ראמי ממארסיי, היה הקטליזטור למהומה בין שחקני הקבוצות אחרי שריקת הסיום (2:3 לליון). אחרי הירידה מכר הדשא העימות התלקח ואשתו של מרסלו הוסיפה אש למדורה עם ציוצים שלעגו לראמי ומארסיי.

פלויד מייוות'ר יביא את כריסטיאנו רונאלדו לניוקאסל?

פלויד מייוות'ר סיפר שאולי יבוא יום בו הוא ירכוש את מועדון הגדול של "עיר המסיבות" - ניוקאסל האנגלית. אין ספק שמדובר בכינוי מוזר לעיר הצפונית, אבל האמריקאי אמר שיש לו מספר חברים ומכרים בעיר ולמרות שכדורגל אינו המשחק האהוב עליו, הוא ישמח לעזור להם יום אחד.

"אם אשקיע בהם, אגיע למסיבות שם די הרבה", אמר המתאגרף, שהוסיף: "אני אוהב את ניוקאסל. אנשים שם יודעים לחגוג שאף עיר אחרת בעולם לא יודעת. שנה שעברה פגשתי גם את חלק מהשחקנים, הם אנשים טובים. אני תמיד פתוח לרעיונות חדשים אבל אני משקיע עם הראש ולא עם הלב. כדורגל הוא לא המשחק שלי אבל נראה מה יהיה. כריסטיאנו רונאלדו הוא מעריץ שלי וחבר טוב, אולי אשכנע אותו לסיים את הקריירה בניוקאסל". אין ספק שמייוות'ר יוכל להוסיף צבע ל"טון".

פלויד מייוות'ר. AP
הוא רק רוצה לחגוג. פלויד מייוות'ר/AP

זמנים קשים בסנדרלנד

במחצית המשחק הביתי של סנדרלנד נגד פרסטון (הפסד 2:0) אדם שהשתתף באתגר המשקופים התברר להיות אוהד של היריבה המרה ניוקאסל. אחרי שניצח בתחרות הוא חגג בסגנון אלן שירר מול האוהדים המקומיים ולקינוח הוסיף השחלה בין הרגליים של אחד הסדרנים

הקוסם ריקרדיניו עשה זאת שוב

אוהדי א.י.ק סולנה הרשימו בדרבי נגד דיורגרדן

גיא אסולין פגש את רוביניו

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully