וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורות רעות להפועל גלבוע/גליל: יחזקאל סקוורר גמר את העונה

19.3.2018 / 9:35

הרכז (29, 1.80) סובל מקרע ברצועת פיקת הברך וייעדר תקופה ממושכת מהמגרשים לאחר היתקלות עם ג'רום דייסון. רשם העונה 8.4 נקודות ו-2.6 אסיסטים. במועדון מתלבטים אם לצרף שחקן במקומו

one

שחקנה של הפועל גלבוע/גליל יחזקאל סקוורר סיים את העונה על פי בדיקה שנערכה לו הבוקר (שני) בבית החולים "העמק" בעפולה. על פי האבחנה סקוורר סובל מקרע ברצועת פיקת הברך, פציעה שתשבית אותו לתקופה ממושכת. בקבוצה קיבלו את ההודעה בצורה קשה, ויצטרכו בימים הקרובים לקבל החלטה האם לנסות לצרף שחקן ישראלי במקומו, או לסיים את העונה בסגל הקיים.

סקוורר נפצע אמש במהלך הרבע הרביעי של משחק ההפסד 92:84 להפועל ירושלים בהתקלות עם שחקן הפועל ירושלים ג'רום דייסון. הוא התפתל מכאבים על הפרקט, ופונה לחדר ההלבשה כשהוא ממרר בבכי.

סקוורר (29, 1.80) נמצא בשנתיים האחרונות בכושר הטוב ביותר בקריירה שלו. העונה ב-16 משחקים הוא רשם 8.4 נקודות, 2.6 אסיסטים ו-1.6 ריבאונדים, כשבעונה שעברה הוא רשם מספרים טובים יותר אפילו - 8.3 נקודות, 3.4 אסיסטים ו-2.7 ריבאונדים. גלבוע היא קבוצתו השישית בקריירה, כשאת הפריצה הראשונית רשם במדי מ.כ גבעת שמואל, עבר עם הקבוצה כששיחקה בקרית אונו ובסופו של דבר המשיך גם להפועל אילת עם אנשי המועדון. בקיץ 2013 עבר להפועל חולון, ומשם המשיך לעונה במדי הפועל תל אביב ועונה נוספת במדי עירוני נס ציונה לפני שנדמה היה שמצא בית בגן נר.

גלבוע מדורגת כעת במקום השביעי בטבלה עם תשע ניצחונות ורשמה רק שני ניצחונות מפתיחת הסיבוב השני. בשבוע הבא היא תתארח ברוממה נגד מכבי חיפה, ותסיים את הסיבוב במשחק בית נגד מכבי ראשון לציון. האדומים ידעו העונה שורה ארוכה של פציעות, כסקוורר, דיאנג'לו הריסון, ג'ייקובן בראון ובן אלטיט נעדרו לתקופות ממושכות.

שחקן הפועל גלבוע/גליל יחזקאל סקוורר. נועם מושקוביץ
איך הם יסתדרו בלעדיו? שחקני גלבוע גליל עם סקוורר/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully