וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע צוהלת: "ברק בכר שוב הוכיח שהוא יודע לנהל משברים"

19.3.2018 / 8:26

באלופה מאושרים אחרי הניצחון על בני יהודה: "אנחנו שוב הפועל באר שבע החזקה". אוגו הקדיש את השער לוואקמה, שתמך בו ויהיה כשיר לבית"ר ירושלים. ויטור ייפגש עם רופאי נבחרת פורטוגל

מערכת וואלה!

בוידאו: הפרק השבועי של "טוכמן וחמי"

1. דקות ארוכות אחרי השריקה לסיום חגגו שחקני הפועל באר שבע עם הקהל את הניצחון 0:1 על בני יהודה אמש (ראשון) באצטדיון טרנר. בקבוצה מבירת הנגב עבדו לאורך השבוע שעבר על גיבוש וברק בכר אמר לסובביו שהוא רוצה להחזיר את השחקנים להיות יחידה לוחמת. במועדון היו שבעי רצון משוכנעים שהקבוצה חזרה להיות מאוחדת. "ברק שוב הוכיח שהוא יודע לנהל משברים. מהשפל כשכולם ביקרו אחד את השני, חזרנו להיות באר שבע החזקה", קבע שחקן ותיק בקבוצה.

"יש שיפור גדול בגישה. שחקנים צריכים לדעת לבוא לתקופות החשובות", אמר בן ביטון שזכה למחמאות על יכולתו, "אני יכול להעיד על עצמי שאני מרגיש שזה המאני טיים. אני כמה שנים בקבוצה והיום הזה הזכיר לי משהו. ראיתי שהקבוצה עומדת גבוה וזה הרגיש לי טוב. העונה הכל הולך קשה יותר, אבל יש לנו מטרה אחת".

על ההשעיה שספג והשיפור מאז אמר ביטון: "חוסר האיזון שלי היה לפני ההשעיה. כל כולי למען המועדון ואני מתרכז רק בזה. יש תחרות טובה בסגל והייתה לי פציעה די ארוכה. יכול להיות שההשעיה עשתה לי טוב. אנחנו בני אדם ואני שמח שבתקופה האחרונה אני חוזר לכושר שלי ומרגיש טוב. הנבחרת? זה חלום שלי מאז שהייתי ילד קטן".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים בסיום. ברני ארדוב
שוב יחידה אחת. הפועל באר שבע/ברני ארדוב

2. ג'ון אוגו שהיה מהמצטיינים במשחק, קיבל שבחים רבים. לפני כמה שבועות הניגרי ספג ביקורות וההרחקה לארבעה משחקים בוודאי לא שיפרה את המצב. חברו הטוב אנתוני וואקמה תמך בו כל העת וגורם בניגריה טוען שהשניים היו מדברים רבות על כך שאוגו חייב לחזור לכושר הטוב שלו כדי להגיע למונדיאל. הגביע העולמי מהווה מטרה עבור שני הניגרים של הפועל באר שבע, בעיקר עבור אוגו שמעמדו בנבחרת גבוה בהרבה מזה של וואקמה. אתמול אוגו הקדיש את שער הניצחון שלו לחברו. בבאר שבע ציינו גם שהקשר האחורי זכה בכל המאבקים במרכז המגרש.

עוד באותו נושא

בלוג המרוץ לתואר שחקן העונה יוצא לדרך עם חנן ממן

לכתבה המלאה
מאוויס צ'יבוטה שחקן בני יהודה (מימין) מול ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
נחוש לחזור לעניינים לקראת המונדיאל. אוגו/ברני ארדוב

3. הרבה ביקורות נשמעו לאחרונה על החלק האחורי של הפועל באר שבע. השבוע לואי טהא קיבל זימון לנבחרת ואתמול הוא וחאתם עבד אלחמיד רשמו משחק מצוין. האחרון חגג יום הולדת ושנכנס לחדר ההלבשה ספג עוגה לפנים ממהראן ראדי. אלחמיד סובל מכאבים בשרירי הבטן, אך בקבוצה מאמינים שאחרי מנוחה בפגרה הוא יהיה כשיר למשחק נגד בית"ר ירושלים. אנתוני וואקמה רצה לשחק אתמול, אבל בבאר שבע החליטו שהוא ימשיך לנוח. בעוד שבועיים נגד בית"ר הוא כבר ייכלל בסגל והתכנון הוא שיפתח בהרכב. במהלך החימום במחצית השניה גיא חיימוב הרגיש שהגב נתפס לו והכאבים חזרו לו בהמשך. חיימוב ינצל את הפגרה למנוחה ויהיה כשיר למשחק העונה.

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע הפצוע. ברני ארדוב
בדרך לניתוח ושיקום ארוך. ויטור/ברני ארדוב

4. מיגל ויטור הגיע למשחק אתמול ובסיומו הלך לדבר עם האוהדים ואמר: "זו תקופה קשה עבורי, אבל הכל יהיה בסדר בסופו של דבר. נעשה הכל כדי להיות אלופים בסוף העונה". הקהל הגיב בשירה ועידוד לבלם. ויטור יטוס מחר למולדתו וייפגש עם רופאי נבחרת פורטוגל, שייעצו לו בנוגע לניתוח לשחזור הרצועה. הבלם יתחיל את השיקום בפורטוגל ולאחר מכן יחליט היכן להמשיך אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully