וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש מסמן את איש המפתח בירושלים: "קינזי הוא כל מה שחסר לנו"

19.3.2018 / 7:47

המאמן חגג ניצחון בכורה על הקווים, חילק מחמאות לשחקנו שבלט עם 19 נקודות ("אנחנו תלויים בו מאוד"), התייחס לירידה אצל אליהו ("הוא עוד ייתן משחקים גדולים") והודה: "יש המון פציעות וחוסר מזל"

one

עידן עודד קטש בהפועל ירושלים נפתח אמש (ראשון) באופן רשמי, עם ניצחון בכורה של המאמן במשחק מול האקסית גלבוע/גליל. האדומים שמטו יתרון דו ספרתי, אך הצליחו להשיג ניצחון 84:92. "תמיד לנצח זה חשוב, אבל בסיטואציה שאנחנו נמצאים בה, עם כל הפציעות וחוסר המזל, זה עוד יותר חשוב", אמר המאמן החדש-ישן בסיום. "אני מקווה שריצ'רד האוול יחזור מהר, אנחנו צריכים עוד שחקן ובטח כישראלי לרוטציה, גם עם היכולות שלו שהוא יכול לשחק בשתי עמדות. מקווה שהניצחון הערב יתן אנרגיה לקראת שבוע יותר טוב,.

על טרנס קינזי שקלע 19 נקודות אמר המאמן: "אנחנו תלויים המון בקינזי, גם כי הוא שחקן מיוחד ברמת האנרגיות ובאופי שלו וגם כי הוא הדבר הכי דומה שיש לנו לשחקן משלים. זה הדבר שהכי חסר לנו. הדברים שהוא עושה מיוחדים ומקבלים חשיבות מיוחדת אצלנו כי זה חסר לנו".

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. נועם מושקוביץ
התחלה של משהו חדש? קטש/נועם מושקוביץ

בשבוע הבא מצפה לירושלים אתגר לא קל, עם משחק חוץ מול המוליכה הפועל חולון, שנמצאת בכושר מצוין. קטש שעובד לא מעט על הצד המקצועי עם שחקניו, מנסה לעבוד גם על הפן המנטלי ולהשיב את הביטחון לשחקנים. " יש פה שחקנים שעשו דבר או שניים בכדורסל ואתה יודע שטוב שהם בצד שלך. היה לנו קצת קשה ברוטציה, אבל אני שמח שבסוף הצלחנו להוציא את הניצחון. צלחנו שתי ריצות משמעותיות שלהם, השחקנים ידעו להתאושש אבל עוד נעמוד בהרבה מבחנים".

על ליאור אליהו, שקיבל 17 דקות וקלע שתי נקודות בלבד, אמר המאמן: "ליאור הגיע לזריקות שלו. אני לא בטוח שצריך 'להחזיר' אותו, ליאור עבר דבר או שניים בקריירה ואני מאוד שמח שהוא איתנו. אהבתי איך שליאור שיחק במחצית הראשונה ואין לי בעיה שהכדורים יצאו כי הוא הגיע לזריקות שלו, ובזכותו הגענו לעוד מצבים. ליאור שחקן עם ניסיון ואין לי ספק שעוד יהיו לו משחקים גדולים כאן".

אגב, יוגב אוחיון, שנפצע וגמר את העונה זכה אמש למפגן תמיכה מחלק מהאוהדים שהניפו שלטים לכבודו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully