וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואן מרטין דל פוטרו ניצח את רוג'ר פדרר בגמר אינדיאן וולס

הארגנטינאי הציל שלוש נקודות אליפות ועצר את רצף הניצחונות של המאסטרו ב-2018 על 17, בתום גמר איכותי ומורט עצבים אותו ניצח 4:6, 7:6 (8), 6:7 (2). נאומי אוסקה אלופת הנשים

הטניסאי הארגנטינאי חואן מרטין דל פוטרו. GettyImages
איזה לוחם מופלא. דל פוטרו/GettyImages

רצף הניצחונות המופלא של רוג'ר פדרר נעצר הלילה (ראשון) על 17, כשהמאסטרו הפסיד בגמר טורניר אינדיאן וולס מסבב המאסטרס 1,000 6:4, 6:7 (8), 7:6 (2) לחואן מרטין דל פוטרו בתום משחק איכותי ומורט עצבים. הלוחם הארגנטינאי חגג זכייה ראשונה בקריירה בטורניר היוקרתי, לאחר שהפסיד בגמר 2013 לרפאל נדאל. למעשה, זהו תואר מאסטרס ראשון בקריירה לדל פוטרו המתקאמבק, שיעלה כעת למקום השישי בעולם.

דלפו פתח היטב, ניצח 4:6 את הסט הראשון וכבר השיג נקודת אליפות בשובר השוויון של המערכה השנייה, אך פדרר הצליח לחזור, וביתרון 4:5 במערכה השלישית השיג שלוש נקודות אליפות משלו. הפעם היה תורו של הארגנטינאי לחזור מהקבר ולהוכיח כמה אופי יש לו, עם שבירה משלו שקבעה שובר שוויון מכריע. שם פדרר פשוט קרס, דלפו ברח ל-1:6, וניצח בסופו של דבר את הטיי-ברייק 2:6.

עבור פדרר זהו הפסד ראשון ב-2018, ולנו לא נותר אלא לספור את הימים עד פתיחת הרולאן גארוס.

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. GettyImages
הרצף המפואר הגיע לסיומו. פדרר/GettyImages

נשים: חגיגה היסטורית לנאומי אוסקה

נאומי אוסקה זכתה היום (ראשון) בטורניר הנשים של האינדיאן וולס, אחרי שגברה בגמר 3:6, 2:6 על דריה קסאטקינה הרוסייה. היפנית המדורגת 44 בעולם זכתה בתואר ה-WTA הראשון שלה בקריירה (בגמר השני שלה בלבד), ועשתה את זה בצורה מרשימה מאוד, אחרי שבדרך גברה על שלוש מדורגות 1 בעולם לשעבר (האלפ, שראפובה, פלישקובה) ועל רדוואנסקה. היא הראשונה מאז דניאלה האנטוחובה שזוכה בתואר הראשון שלה דווקא בטורניר המאסטרס 1000 היוקרתי, ובגיל 20 (ו-153 ימים) היא הכי צעירה שעושה זאת מאז אנה איבנוביץ' ב-2008. היא עולה לדירוג שיא בקריירה, למקום ה-22 בעולם. מנגד, המפסידה קסאטקינה צפויה לעלות למקום ה-11 בעולם ולהפוך לרוסייה הבכירה בדירוג, כשהיא עוקפת את סבטלנה קוזנצובה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
נאומי אוסקה טניסאית יפנית. AP
מזל טוב. אוסקה/AP

אוסקה היא הלא מדורגת השלישית אי פעם שזוכה באינדיאן וולס כשלפניה היו רק סרינה וויליאמס וקים קלייסטרס. קסאטקינה אמרה אחרי המשחק: "קודם כל אני רוצה לברך את נאומי ואת כל הצוות שלה, אתם עושים עבודה נהדרת. הדבר הנוסף שאני רוצה לומר לכולם הוא שלעולם אל תוותרו. תאמינו בחלומות שלכם ובואו נמשיך הלאה. נתראה בשנה הבאה, אינדיאן וולס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully