וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני: סדרות חצי הגמר בכדורסל הנשים יוצאות לדרך

מכבי אשדוד ואליצור חולון ייפגשו לשחזור גמר הגביע בסדרת פלייאוף מרתקת, סגנית האלופה מכבי רמת חן תשחק מול אליצור נוה דוד רמלה שהצליחה להשתחל אל הפלייאוף דרך המקום הרביעי

צ'לסי הופקינס שחקנית מכבי אשדוד. ברני ארדוב
הופקינס ואשדוד יחגגו גם אליפות?/ברני ארדוב

משחקי סדרת חצי גמר הפלייאוף, בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל, יחלו מחר ויפגישו את ארבע הקבוצות הראשונות בסיום משחקי הליגה הסדירה ומשחקי הפלייאוף בבית העליון. המשחקים יערכו בשיטת הטוב מ-5 ויפגישו בין מכבי רמת חן/בליך לאליצור נוה דוד רמלה (יום שני, 19/3/18 שעה 18.10 ברמת גן, שידור ישיר בערוץ חמש פלוס) ובין מכבי אשדוד לחולון (19:00, באולם באשדוד). לקראת פתיחת סדרת חצי הגמר ערכה מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל מסיבת עיתונאים בהשתתפות הקפטניות והמאמנים.

שירן צעירי, קפטנית מכבי רמת חן/בליך: "אנו מגיעות לסדרה לא קלה נגד רמלה. קבוצה עם שנים של תארים, בנות עם ניסיון ומאמן מצוין. העובדה ששלוש קבוצות סיימו את הליגה עם אותו מאזן נקודות ליגה (40 נקודות), אני לא זוכרת דבר כזה וזה מדהים לליגה. אנו נתכונן לסדרה מול רמלה כמו כל משחק. זו סדרה לא קלה. כל ארבע הקבוצות שוות ברמתן. בכל משחק כל קבוצה יכולה לנצח ואנחנו נגיע מוכנות". קטיה לויצקי, קפטנית מכבי בן בנות אשדוד: "אנחנו השחקניות מעדיפות לדבר במגרש".

לימור פלג, קפטנית גולדן טורס חולון: "אנחנו לקראת סדרת חצי גמר לא פשוטה, במיוחד אחרי האירוע של גמר גביע המדינה. אמנם שמנו את זה מאחורינו אבל הולך להיות קשה ואני מקווה שנעמוד במטרה שהצבנו בתחילת העונה". נעמה שפיר, קפטנית אליצור נווה דוד רמלה: "אני שמחה שרמלה חזרה לרביעייה הזו אחרי שנתיים שלא היתה בליגה. זה מאד חשוב לליגה ולכדורסל הנשים. עברנו עונה ארוכה ולא פשוטה. אנחנו מגיעות במצב מצוין לסדרת חצי הגמר. אנו מכירות את רמת חן. הן קבוצה מצוינות. כל ארבע הקבוצות טובות מאד. אנחנו מבחינתנו נעשה את המקסימום ואנו לא מסופקות לסיים מקום רביעי".

שירה העליון, מאמנת מכבי רמת חן/בליך: "אנחנו נבוא לדבר על המגרש. התוצאות מדברות בעד עצמן . שלוש שנים שאנחנו עובדים ברמת חן והגענו למעמד הזה. אנחנו מאד רוצות להתקדם כמה שאפשר ולא רק להיות נוכחות. עברנו עונה לא קלה אבל המסר ששידרנו מלכתחילה הוא שהכי חשוב להגיע בשיא הכושר לשלבים האלה. אנו מאד רוצות לעשות היסטוריה ברמת החן. אני חושבת שעם הקאדר שלנו, אם נגיע מוכנות ומפוקסות, אפשר לעשות דברים יפים". העליון הוסיפה ואמרה: "אנחנו קבוצה מאד מגובשת. השחקניות אוהבות אחת את השנייה. עברנו תהליך לא פשוט מתחילת השנה של חילופי זרות והבנות מגיעות מאד ביחד. אם נוכל לתרגם את זה לרמה המקצועית נרוויח מכך".

עדן ענבר, מאמן מכבי בן בנות אשדוד: "אנו מאחלים בהצלחה לכולם ומי שהכי טוב שינצח. אני מרגיש שאנו מבינים את המטרה שלשמה התכנסו בתחילת העונה ואני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי בחודש הקרוב". רועי אייזנברג מאמן גולדן טורס חולון: "אנו שמחים להיות כאן שנה שנייה ברציפות וזה לא עניין של מה בכך. אליצור חולון חזרה לקידמת הכדורסל. יצא לנו להיפגש עם אשדוד בחודש האחרון והגיע הזמן שגם נהיה קצת בעניינים כי לא מצאנו את עצמנו בשני המשחקים האחרונים נגדם. אני מקווה שיהיה שונה מאד בסדרת הפלייאוף. חמישה משחקים דווקא יכול להיות משהו מאד נחמד". אייזנברג הוסיף: "יש לנו חדר הלבשה מאד מגובש ואני, באופן אישי, מאד נהנה להגיע לאימונים. אנחנו רוצים לנצח ומקווה שניתן סיבה למנחם וידהורן יו"ר הקבוצה לחייך. אני שמח שגם נושא האוהדים התעורר ואנו שמחים לראות את קהל אוהדי הפועל חולון מתחילים להגיע וזה כייף".

אלי רבי, מאמן אליצור נווה דוד רמלה: "רמלה חזרה השנה לליגה ואני מאד גאה להיות המאמן של הקבוצה הזו. עברנו עונה לא פשוטה ולשמחתי הצלחנו להשתחל לפלייאוף ואני מקווה שניתן הופעה טובה. אני קורא לאוהדים להגיע לסדרה הזו. לרמלה יש מסודרות ויש כמות אוהדים לא קטנה ואני מקווה שהם שיגיעו". רבי הוסיף ואמר: "מה שמייחד את רמלה זה בעיקר הנוסטלגיה ומי שהיה לו הזכות לשחק במועדון הזה מבין על מה אני מדבר. יש לנו הרכב בנות מדהים והייחוד של רמלה הם האוהדים והאנשים שמלווים את המועדון כל כך הרבה שנים".

לוח מועדי משחקי חצי גמר הפלייאוף ומשחקי גמר הפלייאוף

1. מכבי רמת חן/בליך - אליצור נווה דוד רמלה

יום שני 19/3/18 שעה 18.10 ברמת גן
יום חמישי 22/3/18 שעה 19.00 ברמלה
יום שני 26/3/18 שעה 19.00 ברמת גן
יום חמישי 29/3/18 שעה 19.00 ברמלה (אם יהיה צורך)
יום ראשון 1/4/18 שעה 19.00 ברמת גן (אם יהיה צורך)

2. מכבי בן בנות אשדוד - גולדן טורס חולון

יום שני 19/3/18 שעה 19.00 באשדוד
יום חמישי 22/3/18 שעה 18.00 בחולון
יום שני 26/3/18 שעה 18.00 באשדוד
יום חמישי 29/3/18 שעה 19.00 בחולון (אם יהיה צורך)
יום ראשון 1/4/18 שעה 19.00 באשדוד (אם יהיה צורך)

גמר

יום רביעי 4/4/18, יום שני 9/4/18, יום חמישי 12/4/18, יום שני 16/4/18, יום שני 23/4/18.
• במידה ושתי סדרות חצי הגמר יסתיימו בתוצאה של 3 : 0
תחל סדרת הגמר יום חמישי 29/3/18.
• במידה ושתי סדרות חצי הגמר יתסיימו בתוצאה של 3 : 1
תחל סדרת הגמר ביום ראשון 1/4/18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully