וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: הפועל מרמורק ניצחה 0:2 את הפועל כפר סבא

גם המאמן החדש חיים שאבו לא עצר את רצף ההפסדים של יצחק שום. גלבאן בישל פעמיים ב-0:2 ההיסטורי של מרמורק, שהצטרפה לקרב על הפלייאוף בלאומית. 0:0 לקטמון ברמה"ש, 1:3 ללוד על הרצליה

מחזור 28מחצית19/03/2018
הפועל מרמורק
    0
      הפועל כפר-סבא
      אוהדי הפועל מרמורק. קובי אליהו
      ראו ניצחון ראשון אי פעם מול הפועל כפר סבא. אוהדי הפועל מרמורק/קובי אליהו

      הפועל חדרה הצטרפה ביום שישי להפועל תל אביב כקבוצה השנייה שהבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון, אבל שאר המקומות עוד פנויים. מי שיכלה לעשות צעד משמעותי לשם היום (שני) היא הפועל קטמון, אך היא נפרדה ב-0:0 עם הפועל ניר רמת השרון באחד מהמשחקים שנועלים את המחזור ה-28 בליגה הלאומית. הפועל כפר סבא רשמה הפסד רביעי ברציפות עם המאמן החדש חיים שאבו ונכנעה 2:0 ברמלה להפועל מרמורק ומקומה בפלייאוף העליון בסכנה ממשית. בני לוד ניצחה 1:3 את מכבי הרצליה.

      חיים שאבו מאמן הפועל ניר רמת השרון. קובי אליהו
      לא הצליח להביא שינוי. חיים שאבו/קובי אליהו

      הפועל מרמורק - הפועל כפר סבא 0:2

      אל המחזור ה-10 הגיעה הפועל כפר סבא מהמקום הראשון, עם מאזן נקי מהפסדים ושמונה נקודות יתרון על פני הפועל תל אביב. עכשיו היא כבר במקום השמיני, בפיגור 18 נקודות מהמוליכה האדומה וכשרק הפרש שערים טוב יותר מעניק לה יתרון על פני בית"ר תל אביב רמלה שנמצאת במקום התשיעי השווה פלייאוף תחתון. חיים שאבו הפך בשבוע שעבר למאמן השלישי של כפר סבא העונה, אחרי שהחליף את ריימונדס ז'וטאוטאס בעקבות רצף שלושת ההפסדים, אבל גם הוא לא הצליח להושיע את הקבוצה של יצחק שום מהתקופה הרעה.

      אחרי 25 דקות בהן כפר סבא שלטה בעניינים, מרמורק הפתיעה ועלתה ליתרון כשפדרו גלבאן מצא את ניראל מחפוד שכבש את שערו השלישי העונה וקבע 0:1. בדקה ה-50 גלבאן שוב בישל, הפעם לרן רובין שהכפיל ל-0:2 וקבע את תוצאת המשחק. מרמורק, אגב, כבר במקום ה-11 עם 38 נקודות, 16 יותר מהרצליה שנמצאת במקום ה-15 וארבע יותר מרמת השרון שנמצאת במקום המוביל למבחנים. אם תמשיך לנצח גם במחזורים הבאים היא עדיין יכולה לחלום על מקום בפלייאוף העליון, ממנו היא נמצאת במרחק שלוש נקודות בלבד. מדובר בניצחון ראשון אי פעם של מרמורק על הפועל כפר סבא בהיסטוריה במפגש העשירי בין הקבוצות בכל המסגרות.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

      בשיתוף zap doctors
      אבירם ברוכיאן שחקן הפועל קטמון. ברני ארדוב
      קטמון נעצרה, אבל עדיין בעניינים. אבירם ברוכיאן/ברני ארדוב

      הפועל ניר רמת השרון - הפועל קטמון 0:0

      תוצאות יום שישי הורידו את רמת השרון למקום ה-14 המוביל למשחקי המבחן, וכדי לצאת ממנו היא הייתה צריכה להשיג ניצחון שלישי רצוף עם מאמן הנוער אורן רותם על הקווים, אך לא הצליחה לעשות זאת ונשארה במקום ה-14 עם 34 נקודות. קטמון פספסה גם כן הזדמנות לשפר עמדות ואחרי שתי ניצחונות רצופים נעצרה. למרות זאת, היא עדיין במצב טוב מאוד במקום הרביעי עם 44 נקודות, מרחק שלוש נקודות בלבד מהפועל חדרה השנייה.

      בני לוד - מכבי הרצליה 1:3

      נראה שרק נס ימנע ממכבי הרצליה פרידה מהליגה הלאומית אחרי 10 שנים רצופות וירידה לליגה השלישית, בה לא שיחקה מאז 1990/91. דייגו סליס העלה את לוד ליתרון בדקה ה-17 עם שער נאה וכעבור עשרים דקות, בדקה ה-37, אנס דאבור התעלה עליו כששלח טיל עם כדור חופשי מדויק לרשת של הרצליה והוריד את לוד להפסקה ביתרון 0:2. לוד המשיכה לספק כדורגל מצוין ובדקה ה-56 חן ראובן הרשית את השלישי. הרצליה הצליחה רק לצמק בדקה ה-79, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. לוד עלתה למקום ה-10 כשבמאזנה 38 נקודות, 16 יותר מהרצליה שנמצאת במקום ה-15 שמוביל לירידה לליגה א', אך ארבע נקודות בלבד מרמת השרון שנמצאת במקום המוביל למבחנים.

      מהלך המשחק

      1

      שלושת המשחקים יצאו לדרך

      17

      שער! בני לוד עלתה ל-0:1 על מכבי הרצליה הודות לשער נאה של דייגו סליס

      25

      שער! פדרו גלבאן מצא את ניראל מחפוד שכבש את שערו השלישי העונה והעלה את הפועל מרמורק ל-0:1 על הפועל כפר סבא

      37

      שער! אנס דאבור שלח בומבה בכדור חופשי לרשת של מכבי הרצליה, 0:2 ללוד

      45

      מחציות בשלושת המגרשים: מרמורק ביתרון 0:1 על כפר סבא, לוד ב-0:2 על הרצליה וקטמון עדיין ב-0:0 עם רמת השרון

      46

      המחצית השנייה יצאה לדרך

      50

      שער! שוב פדרו גלבאן מבשל, הפעם לרן רובין, שהכניע את השוער והעלה את הפועל מרמורק ל-0:2 על הפועל כפר סבא

      66

      שער! לוד עלתה ליתרון 0:3, הכובש הפעם היה חן ראובן

      90

      סיום המחזור ה-28 בלאומית: כפר סבא עם הפסד רביעי רצוף, הפעם 2:0 למרמורק. קטמון ורמת השרון נפרדו ב-0:0 ו-1:3 לבני לוד על הרצליה

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully