וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ממפיס הימם את מארסיי, שער ניצחון גם לדני אלבס בפ.ס.ז'

המחליף ההולנדי קבע 2:3 בתוספת הזמן והעניק לליון ניצחון ראשון בסטאד ולודרום מאז 2012, שגם צימק את הפער במאבק על המקום השלישי לשתי נקודות. הברזילאי סידר למוליכה 1:2 בניס

שחקן פריס סן ז'רמן דני אלבס. רויטרס
סידר שלוש נקודות עם הראש. דני אלבס/רויטרס

פריס סן ז'רמן עשתה היום (ראשון) עוד צער לעבר השבת תואר האליפות, כשניצחה 1:2 בחוץ את ניס והגדילה את יתרונה בפסגה הצרפתית ל-17 נקודות (עם משחק עודף). ליון חזרה למאבק על המקום השלישי עם 2:3 דרמטי במארסיי, שעדיין מקדימה אותה בשתי נקודות.

seperator

ניס - פריס סן ז'רמן 2:1

עם רצף של שני ניצחונות וארבעה משחקים ללא הפסד, ניס ומריו באלוטלי אירחו את הפריזאים עם האמונה שהם מסוגלים לנצח את המובילה. זה התחיל טוב: אלן סן מקסימן הצעיר העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-17, אבל כעבור ארבע דקות בלבד אנחל די מריה החזיר את פריס למשחק ואיזן ל-1:1. ניס קיבלו הזדמנויות לא רעות לעלות ליתרון פעם נוספת במחצית השנייה, אך הם לא הפסיקו להחמיץ. מי שניצל את ההחמצות היה דני אלבס, שבדקה ה-82 עלה להגבהה של אדריאן ראביו ונגח פנימה את שער הניצחון והעניק לקבוצתו שלוש נקודות לא קלות. פריס רשמה ניצחון תשיעי ברציפות והיא במקום הראשון עם 83 נקודות, 17 נקודות יותר ממונאקו שנמצאת במקום השני. ניס במקום השני עם 42 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ממפיס דפאי שחקן ליון חוגג. רויטרס
ניצח את פ.ס.ז' בתוספת הזמן, עכשיו גם את מארסיי. ממפיס דפאי/רויטרס

מארסיי - ליון 3:2

דרמה גדולה בסטאד ולודרום, בסיומה ממפיס דפאי קטע למארסיי רצף של 17 משחקי בית ללא הפסד בכל המסגרות והקטין את הפער במאבק על המקום השלישי לשתי נקודות בלבד. ליון הגיעה שבורה אחרי ההדחה מהליגה האירופית ונקלעה לפיגור בדקה ה-31 בעקבות שער של רולאנדו, אבל בחלוף 11 דקות היה זה המבשל עדיל ראמי שאיזן עם שער עצמי שהזכיר יותר פינבול והחזיר את ליון למשחק. חוסם עוואר הצעיר סובב פנימה מ-17 מטרים בדקה ה-52 והשלים מהפך, אך רודי גרסיה הקפיץ מהספסל את קוסטאס מיטרוגלו, שבשבוע שעבר סידר ניצחון בטולוז והפך סיפק נגיחה קשתית שהשוותה את התוצאה בדקה ה-84. אלא שלליון היה זמן, ובעיקר לממפיס. ההולנדי שניצח את פריס סן ז'רמן עם שער בתוספת הזמן, הגיב עם נגיחה קשתית משלו אחרי נגיחה ראשונה של מריאנו דיאס וקבע ניצחון חוץ דרמטי - הראשון של ליון בסטאד ולודרום מאז נובמבר 2012.

חוסם עוואר שחקן ליון חוגג. רויטרס
ליון התאוששה מההדחה מאירופה. חוסם עוואר/רויטרס

משחקים נוספים

מץ - נאנט 1:1
למץ: נולן רו (12). לנאנט: ולנטן רונז'ייה (23)

סנט אטיין - גנגאן 0:2
לסנט אטיין: נבן סובוטיץ' (29), רמי קאבלה (79)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully