וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיראס מוגרבי: "מופתע שלא זומנתי לנבחרת, כולם רואים שמגיע לי"

קשר בני סכנין התראיין לתוכנית "טוכמן וחמי", סיפר על הסוד מאחורי השדרוג ביכולתו ("התבגרתי") והתוכניות לקיץ ("הבנתי שבאר שבע התעניינה, אבל לא פוסל להישאר") וגם הימר על אלופה

שחקן בני סכנין פיראס מוגרבי. אדריאן הרבשטיין
יישאר בסכנין? מוגרבי/אדריאן הרבשטיין

פיראס מוגרבי נמצא בעיצומה של עוד עונה אישית טובה, וכבר חושב על העונה הבאה. עם מאזן של 7 שערי ליגה עד כה העונה ועניין גובר מהאלופה הפועל באר שבע, הקשר שוקל את עתידו בסכנין, שם הוא גם לא פוסל להישאר. בראיון לתוכנית "טוכמן וחמי" הסביר מוגרבי את השיקולים שיעמדו מאחורי ההחלטה שלו.

"כל מי שאימן אותי יגיד שאני יכול לשחק בכל קבוצה", אמר. "גם כשהייתי במכבי חיפה שנתנו לי ביטחון הייתי טוב. מה שצריך לקרות יקרה ואני ממשיך בשלי. העונה הבאה? יש לי חוזה עם סכנין לעוד שנתיים עם סעיף יציאה של 300 אלף יורו. תמיד אשמח להישאר עם טל בנין. אני מקווה שבעונה הבאה יבנו קבוצה שתסתכל למעלה. אני חושב שאנחנו לא פחות טובים מהפועל חיפה ומכבי נתניה. אני מקווה שיבנו קבוצה שתסתכל על פלייאוף עליון. אני אשמח תמיד לשחק בסכנין. יש לי את הסוכן שלי דודו דהאן שמטפל בדברים האלה ומה שצריך לקרות יקרה. אמרו לי שהפועל באר שבע רצתה אותי בינואר, אבל נשארתי ואני מרוכז בסכנין עד סוף העונה. אם יבנו בסכנין קבוצה שתרוץ חזק, אני לא פוסל אפשרות להישאר. יש לנו איכויות בקבוצה, צריך עוד שניים שלושה שחקנים שיחזקו אותנו אבל אני מאמין שיש לנו פוטנציאל".

שחקן הפועל באר שבע אורן ביטון, שחקן בני סכנין פיראס מוגרבי. אדריאן הרבשטיין
או שיעבור לבאר שבע?/אדריאן הרבשטיין

על הנבחרת: "אני מופתע מאי הזימון שלי לנבחרת. אני בכושר מצוין ועובד קשה על המגרש, כולם רואים את זה. אני חושב שהגיע לי זימון. אני לא מסתכל על זה, אלא על לתת את הכל. ברגע שיקראו לי אתן את הכל, זה החלום שלי לשחק בנבחרת".

על טל בנין: "הניסיון שלו עוזר לנו מאוד. הוא מסתכל רק על הדברים החיוביים ועל הצלחת הקבוצה. הוא לא מסתכל על דברים שליליים או לא רלוונטיים. אני מקווה שהוא ימשיך לעונה נוספת בסכנין".

על העתיד: "כל מי שאימן אותי יגיד שאני יכול לשחק בכל קבוצה. גם כשהייתי במכבי חיפה, כשנתנו לי ביטחון הייתי טוב. מה שצריך לקרות יקרה ואני ממשיך בשלי. העונה הבאה? יש לי חוזה עם סכנין לעוד שנתיים עם סעיף יציאה של 300 אלף יורו. תמיד אשמח להישאר עם טל בנין. אני מקווה שבעונה הבאה יבנו קבוצה שתסתכל למעלה. אני חושב שאנחנו לא פחות טובים מהפועל חיפה ומכבי נתניה. אני מקווה שיבנו קבוצה שתסתכל על פלייאוף עליון. אני אשמח תמיד לשחק בסכנין. יש לי את הסוכן שלי שמטפל בדברים האלה ומה שצריך לקרות יקרה. אמרו לי שהפועל באר שבע רצתה אותי בינואר, אבל נשארתי ואני מרוכז בסכנין עד סוף העונה. אם יבנו בסכנין קבוצה שתרוץ חזק, אני לא פוסל אפשרות להישאר. יש לנו איכויות בקבוצה, צריך עוד שניים שלושה שחקנים שיחזקו אותנו אבל אני מאמין שיש לנו פוטנציאל".

על השאלה מי תזכה באליפות: "מכבי תל אביב, הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים חזקות מאוד, אבל אני חושב שבאר שבע תזכה באליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully