וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ממשיכה לאכזב: "קרובים לעוד עונה שהולכת לאבדון"

18.3.2018 / 13:15

האדומים רשמו הפסד רביעי בחמשת המחזורים האחרונים, וחמישי העונה בבית: "לא יכולים לבוא למשחק ולהראות כאילו זה משחק אימון". שוק השחקנים הקשה מונע את שחרור מקי, אכזבה מהתנהלותו של מקניל

one

בווידאו: תקציר המשחק בין הפועל תל אביב למכבי אשדוד

התקופה הרעה שעוברת על הפועל תל אביב המשיכה גם אמש (שבת) כשהאדומים הפסידו בבית למכבי אשדוד 76:69, ועשויים לסיים את המחזור הקרוב במקום השישי בטבלה. השחקנים של דני פרנקו, שקטעו במחזור הקודם רצף של שלושה הפסדים רצופים, הגיעו למשחק ביתי ראשון מאז תחילת חודש פברואר באנרגיות שאפיינו אותם לאורך כל התקופה הנוכחית, וראו את אשדוד בורחים מהר מאוד ליתרון דו ספרתי. תומר גינת בתוספת אדריאן בנקס וטוני גפני עוד הצליחו לכפות משחק צמוד, אך לא יותר מכך, והאדומים רושמים הפסד חמישי בעשרה משחקי בית העונה.

"אנחנו לא יכולים לבוא למשחק ליגה כל כך חשוב בבית שלנו ולהראות כאילו זה משחק אימון ורק אחרי שמקבלים סטירה להתעורר", אמרו בסביבת המועדון, "רושמים פה הפסד אחרי הפסד והכל בסדר. אנחנו קרובים לעוד עונה שהולכת לאבדון".

את עיקר הביקורות סופג טיוויון מקי, שרשם אמש משחק חלש נוסף עם 2 נקודות בלבד ו-5 אסיסטים ב-16 דקות, אך במועדון מודים כי נכנס למשחק כשהפיגור היה כבר משמעותי. בהפועל מחפשים מחליף למקי, אך שוק השחקנים החלש גורם להם בשלב הזה להשאיר את השחקן בקבוצה. במקביל, טענות רבות הושמעו כלפי ג'רל מקניל, שנקלע לבעיית עבירות מוקדמת במשחק, "הוא השחקן המוביל שלנו, וצריך להתנהג ככזה", אמרו בהפועל, "כשהוא לא על המגרש אנחנו נראים פחות טוב, וצריך למצוא לזה פיתרון".

טיי מקי שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
סופג ביקורת. מקי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully