וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק פרי על הסיכום עם קית' לנגפורד: "אמרתי שאני רוצה רק סופרסטאר"

18.3.2018 / 11:00

יו"ר מכבי ראשון לציון סיפר מאתונה על סגירת עסקת קית' לנגפורד שצפוי לחתום ולנחות ברביעי: "אין סיבה בעולם שהוא לא יחתום". השחקן ינחת עם מאמן כושר אישי. הכתומים יצטרכו לקבל החלטה לגבי רישום חמישה זרים בהתאם למצב הכלכלי

one

במכבי ראשון לציון ממתינים עם ההוצאה על ההודעה על צירופו של קית' לנגפורד עד שיגיע החוזה החתום של השחקן למשרדי המועדון. אמש (שבת) סיכם היו"ר יצחק פרי עם סוכנו של לנגפורד, ניק לוטסוס, את תנאיו של הגארד, וההערכה היא שבמהלך היום הוא יחתום על חוזהו. ללנגפורד היו דרישות לא כספיות שהעמידו את הגעתו בסימן שאלה, ואליהן הסכימה הקבוצה מעיר היין, כמו הגעת מאמן כושר אישי איתו מארצות הברית, ועזיבתו בחזרה הביתה במהלך חודש מאי למספר ימים לאירוע אישי, מה שעלול לגרום לו להחמיץ משחק.

"הייתה לנו שיחה לפני שלושה שבועות כשהבנו שאנחנו חייבים לחזק את הקבוצה", סיפר לוואלה! ספורט היו"ר יצחק פרי מאתונה, "אני אמרתי לאנשים בישיבה - אל תביאו לי עוד שחקן שיעלה מהספסל, אני רוצה רק סופרסטאר. לא הייתה בעיה כספית להביא את לנגפורד, הוא הרוויח הרבה מאוד כסף בסין, וזה לא בדיוק מה שעניין אותו עכשיו. היו כמה עניינים שהייתי חייב לסדר ולכן טסתי לכאן כדי לסגור את העסקה. אין שום סיבה בעולם שלא יחתום על החוזה, ואני מאמין שבהתאם ללוח הטיסות הוא כבר יהיה בארץ ביום רביעי וישחק נגד בני הרצליה במחזור הבא".

כעת בעיר היין יצטרכו לקבל החלטה האם לשחק עם חמישה זרים או ארבעה זרים עד לסיום העונה. הגארד פול דילייני יערוך מחר את ההופעה האחרונה שלו במדים הכתומים, שינצלו את אופציית היציאה שיש להם בחוזה הזמני, וישחררו אותו. במועדון עדיין מחכים לשובו של מארק טולפסן, שהחל השבוע בטיפולי פיזיותרפיה לפציעה בידו שמשביתה אותו בחודש האחרון, ולכן לא שיחק. ההערכות הן שטולפסן עשוי לחזור למשחק נגד גלבוע/גליל בסוף הסיבוב.

"אנחנו תמיד שומרים על תקציב מאוזן, וכך גם במהלך עם לנגפורד", אמר פרי מאתונה, "לגבי ההחלטה האם לשחק עם חמישה זרים או לא, זה תלוי באפשרויות האיזון התקציבי, ובכספים שנצליח לגייס לטובת המהלך".

קית' לנגפורד שחקן קאזאן. GettyImages
החתמה נוצצת. לנגפורד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully