וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריירת המכללות של איגור קולשוב הסתיימה: פלורידה הודחה

סיום מריר לארבע השנים של הישראלי במכללות: קלע 12 נקודות באחוזים רעים והחטיא שלשה שיכולה הייתה לשלוח את המשחק להארכה בהפסד 69:66 לטקסס טק. מרווין בגלי ודיוק שוב הרשימו

איגור קולשוב, מכללת פלורידה. רויטרס
בדרך חזרה לישראל? קולשוב הלילה/רויטרס

סיום מריר לקריירת המכללות של איגור קולשוב: הישראלי (1.96, 23) הודח הלילה (בין שבת לראשון) עם פלורידה שלו בסיבוב השני של טורניר המכללות, אחרי הפסד 69:66 לטקסס טק. קולשוב, שהשלים את עונתו הרביעית והאחרונה במכללות וקיווה להגיע רחוק יותר בטורניר עם הגייטורס, אליהם הצטרף רק העונה, סיים את הקריירה עם משחק פושר, בו קלע 12 נקודות (5 מ-13 מהשדה, 2 מ-8 מהשלוש), הוריד 4 ריבאונדים וגם החטיא נסיון שלשה שיכול היה להשוות את המשחק תשע שניות לסיום.

כעת עומדת בפני קולשוב דילמה לא פשוטה. מכבי תל אביב והפועל ירושלים כבר גיששו בנוגע לאפשרות לצרפו מספר פעמים בעבר, וכעת הוא יצטרך להכריע היכן תמשיך הקריירה שלו. סביר להניח שימתין לדראפט ה-NBA, בו הוא מקווה להילקח בחשבון בבחירות האחרונות של הסיבוב השני.

בניגוד לטריי יאנג ודיאנדרה אייטון שכבר מצאו את עצמם מחוץ לטורניר, מרווין בגלי מדיוק - עוד אחד מהכישרונות המובילים במכללות - ממשיך להרשים. הלילה הוא כיכב בניצחון הקליל של דיוק על רוד איילנד, 62:87, עם 22 נקודות ו-9 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully