וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו: "אם היינו מפסידים זה היה סיוט". סילבס: "הראש בגביע"

הפועל אשקלון שברה בצורת עם שער שוויון דרמטי ב-1:1 בקרית שמונה. דגו: "לא נרד ליגה, לא מגיע לנו לרדת". סילבס: " נגיע מוכנים ומזומנים לגביע, תהיו בטוחים בזה"

חיים סילבס, מאמן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
הכנה לחצי הגמר. סילבס/סוכנות ג'יני

בהפועל אשקלון נרשמה שביעות רצון יחסית אחרי ה-1:1 הערב (שבת) נגד עירוני קרית שמונה בחוץ. הקבוצה של מסאי דגו חזרה מפיגור עם שער שוויון בדקה ה-89 וכבשה שער זכות ראשון אחרי 483 דקות. למרות זאת, באשקלון יודעים שהמצב עדיין רע מאוד והקבוצה מתחת לקו האדום.

מירקו אורמוש חוגג עם שחקני הפועל אשקלון. סוכנות ג'יני
סוף סוף שער זכות. אורמוש ושחקני אשקלון חוגגים/סוכנות ג'יני

"אם היינו מפסידים פה זה היה סיוט, לא הגיע לנו להפסיד", אמר דגו בסיום, "לא נרד ליגה, לא מגיע לנו לרדת ליגה. אני לא מסתכל על קבוצות אחרות, צריך קודם כל להסתכל על עצמנו ולעשות את העבודה. אני מקווה שאחרי הפגרה הפער יצטמק לגמרי, זה תלוי בנו. טל איילה שחקן קריטי לאשקלון, צריך קצת להיזהר איתו. הוא יעזור לנו המון בפלייאוף התחתון".

כובש שער השוויון, מירקו אורמוש, אמר: "אני שמח שלקחנו נקודה. נקלענו לפיגור, אז התוצאה בסדר, אבל אנחנו חייבים להתחיל לנצח אחרת יהיה קשה מאוד להישאר בליגה. אנחנו עובדים הרבה על כיבוש שערים ואני מקווה שיהיה שיפור".

מאמן קרית שמונה, חיים סילבס: "יש לנו חצי גמר מול בית"ר עוד שבועיים וכל כולנו שם. לא בהכרח תרגלנו דברים לחצי הגמר הערב, שינינו קצת דברים, לא צריך לייחס להם הרבה משמעות. אפשר לשחק יותר טוב, בוודאי שזה לא יספיק בחצי הגמר. לא בא מספיק קהל היום למרות שהיתה כניסה חינם, וקשה לדחוף ככה את השחקנים לשיא שלהם. נגיע מוכנים ומזומנים לגביע, תהיו בטוחים בזה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: עירוני קרית שמונה והפועל אשקלון נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully