וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: הפועל ירושלים רוצה לסיים את התקופה הרעה נגד גלבוע/גליל

17.3.2018 / 16:22

עם ניצחון אחד בחודשיים האחרונים, וללא יוגב אוחיון שגמר את העונה, תארח הקבוצה של עודד קטש את יריבתה האדומה מגן נר (21:05, ספורט 5+). גלבוע תופיע שוב עם שלושה זרים בלבד

one

בווידאו: ניצחונה של גלבוע/גליל על הפועל ירושלים בסיבוב הקודם

המחזור ה-20 בליגת העל יימשך מחר (ראשון) עם המשחק בו תארח הפועל ירושלים את הפועל גלבוע/גליל (21:05, שידור ישיר בספורט 5+, שופטים: עופר מנהיים, דן ילון ויוחאי שולמן). שתי הקבוצות נפגשו בפעם הראשונה העונה בגן נר בסיבוב הראשון, כשהקבוצה של אריאל בית הלחמי ניצחה בתום משחק דרמטי 71:72. זאק לידיי בלט עם 22 נקודות. גלבוע ניצחה בשניים משלושת המפגשים בין הקבוצות בעונה שעברה, כולל בארנה בסיבוב השלישי, אך המאזן הכללי בירושלים עומד על 10:27 לטובת הקבוצה הביתית.

שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו מאוכזב. ברני ארדוב
שבוע לא פשוט עבר על הפועל ירושלים. ליאור אליהו/ברני ארדוב

הפועל ירושלים מגיעה למשחק אחרי עוד שבוע לא פשוט. במשך שלושה רבעים ביד אליהו היה נראה כי עודד קטש מתקרב להוביל את קבוצתו לניצחון חוץ חשוב, וראשון בקדנציה הנוכחית שלו בבירה, אך קריסה ברבע האחרון הובילה לעוד הפסד, ולהעמיד את המאזן של ירושלים על ניצחון בודד בחודשיים האחרונים. אם זה לא הספיק, הרכז יוגב אוחיון שבר את האגודל וגמר ככל הנראה את העונה, כשהוא נותח אתמול. למשחק הנוכחי, בו ירושלים רוצה מאוד לשים את רצף ההפסדים מאחוריה, מגיעה הקבוצה כשגם ריצ'רד האוול ורונלד רוברטס סוחבים פציעות.

גם גלבוע/גליל רחוקה מלהיות מרוצה מממצבה הנוכחי. הקבוצה של אריאל בית הלחמי ניצחה בדיוק כמו ירושלים רק פעם אחת בחודש וחצי האחרונים, ומקבוצה שמאיימת על ירושלים והפועל חולון בחודש ינואר, היא רואה את הפועל אילת ומכבי ראשון לציון נושפות בעורפה והמלחמה על הכניסה לפלייאוף מתחממת. גלבוע תמשיך להופיע למשחק עם שלושה זרים בלבד, כשבצוות המקצועי עדיין לא מצאו את שחקן פנים שישלים את הסגל, וגם בן אלטיט הפצוע צפוי להמשיך להיעדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully